We All Have Our Story To Tell - Del 25

- Mm, men det är mycket med henne, misshandel, död mamma, pappa som jobbar mycket, lite mycket för en person eller hur?

- Mm, men Catlin?

- Ja?

- Förlåt mig för det här men...

- Vad vemar du Ju...

Jag avbröt henne med att kyssa henne på läpparna och jag kände hur hon lysste tillbaka.

Annabelles perspektiv

Han älskar mig iallafall ännu, eller hur?


Tumblr_lirzdlaoob1qc0ci1o1_500_large

Annabelles perspektiv

Fem dagar, inget från honom. Jag hade nu kommigt ut och gått runt i hela stan. hade träffat en trevlig person. Vi hade typ klickat på en gång och blivigt bästa vänner. Man säger ju att såtn händer och nu vet jag att det gör. Eliz Jonson. Älskar skataboard och är inte så tjejig. Perfekt med andra ord!

- Annnnnnaaaa! ropade någon utanför mitt fönster. Jag vaknade upp från ännu en av mina långa dagdrömmar och öppnade förvirrat fönstert och kollade ut. Eliz stog och log glatt medan hon höll upp sin skataboard och visslade till. Jag skratatde och gav henne tummen upp och sprng och böt om till jeans shorts och en grön/gul randig T-Shirt och tog på mig ett par låga röda Converse. Jag tog min skateboard som stog i garaget och åkte fram till Eliz vid framsidan av huset.

- Wazzup! sa hon och high fivade mig. Jag skratatde och slog till hennes hand.

- Skateparken eller? frågade jag och hon nickade och vi åkte iväg.

Efter en timme så kom det några killar in till parken. Det hade varigt helt öde före innan vi hade kommigt. Dom pratade ganska högt men tystnade när dom såg oss åka och skratta. En ganska lång, blon kille med en typisk grå mössa stog längst fram bland dom där fem killarna. Det såg ganska kul ut för dom såg så jäkla förvånade över att se två tjejer åka skateboard en onsdags eftermiddag.

Vi stannade och satte oss ner på kanted vid den största gropen. Killarna viskade lite och gick sedan fram till gropen bredvid oss. Den blonda kille kollade på mig hela tiden då han inte åkte. Efter kanske en halvtimme så verkade han mjukna upp lite och log till mig, jag log tilbaka och han blinkade med ena ögat. Jag skakade på huvudet och drog med Eliz upp och vi började åka lite vi också.

 

- Hej, sa någon bakom mig helt plötsligt. Jag snurrade runt och såg att det var den blonda killen igen. Han log stort och jag log lite svagt tillbaka. Ville ju inte ge fel signaler. Jag hade ju Justin, fast han inte ringt eller sms:at på fem dagar...

- Hej... sa jag lite låg och såg bort igen. Det här blev lite väl mycket nu va?

- Öm, har du nyss flyttat hit eller? frågade han och log lite mindre, han kanske fattade jag inte var intreserad på det sättet?

- Jepp, eller typ tre veckor sen

- Wow, så inte så helt ny... Har du kollat in stan då?

- Ja, det var då jag täffade Eliz, sa jag och drog in Eliz i samtalet. Hon log stort mot... killen

- Hej, Eric, sa han och log

- Hej, ja jag är ju som sagt Eliz... oh !Och det här är Annabelle, fast jag säger Anna, sa Eliz och skrattade

- Åh, men det är trevligt att träffas Eliz... och Annabelle eller Anna, sa han och skrattade. Eliz märkte kanske den där lilla gnistan i hans ögon och sa fort

- Hon har många smeknamn, hennes pojkvän kallar henne Belles, och hennes hockeyspelande vänner kallar henne för Fo, sa hon och höjde på ögonbrynen. Eric såg sig lite chockat och pinsamt på mig.

- Hm, kul för dig... jag borde kanske gå tillbaka till killarna... sa han och vände sig om. Precis då så hoppade en liten tjej som hade kommigt från inenstans upp i hans famn och kysste hans kind.

Jag och Eliz såg chockat på varran och sen tillbaka på Eric och den lilla tjejen.

 

Justins perspketiv

- Förlåt, jag har sagt förlåt kan du bara förlåta!? Du var aldrig såhär när vi var ihop! sa jag genom badrumms dörren. Jag bodde hos Catlin och Christian nu när jag var i Atlanta.

Catlin öppnde dörren och stirrade argt på mig.

- Är du helt dum eller? Du kysste mig och tror allt är ok? Du är för... du är tillsammans med Annabelle! Fattar du hur sårad hon kommer bli!? sa hon högt och gick bestämmt och ilsket förbi mig in till hennes rum. Jag gick efter och försökte prata med henne.

- Och det är därför hon inte får veta något! Jag vet inte varför jag gjorde så där, men du kysste tillbaka!

- Nej, nej det gjorde jag inte!! sa hon högt och snurrade runt och jag var nära att gå rakt in i henne.

- Vem gjorde inte vad? frågade Christian som precis kommigt

- Inget! ropade både jag och Catlin samtidigt

- Okeeej, ni har varigt jäkligt konstiga den här senaste veckan...


Kommentarer
Postat av: Aaaa....

Bra Caitlin,fortsätt så.

Justin får INTE komma undan med det här!

2011-03-28 @ 21:42:52
Postat av: J

Awesome! :D

2011-03-29 @ 07:08:36
Postat av: anna

meeeeeer

2011-03-29 @ 17:44:41
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: anna

TILDA VAFAN UPPDATERA!!!

2011-04-03 @ 21:21:11
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Emma

Lika bra som vanligt ! Älskar den här novellen ! MeeeR!

2011-04-11 @ 20:53:07
URL: http://emmaswag.blogg.se/
Postat av: Ebba

Kom igen uppdatera nu! Snälla. (:

2011-04-22 @ 18:15:54
Postat av: bieberlover

Hej, jag har precis börjat med en novell blogg, kolla in den :)

2011-05-13 @ 19:57:24
URL: http://bieberlover.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-25 @ 01:27:58
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Diana

Besök min novellblogg :) http://www.mylifeismydream.blogg.se

2011-06-03 @ 20:46:36
URL: http://mylifeismydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0