We All Have Our Story To Tell - Del 23

Vi fortsatte att leta, ingen hade hittat henne och jag blev orolig. Det där med fan tjejen vid flygplatesn kunde kasnke vara med alla dom tjejerna. Og gud, jag måste hitta henne. Jag kom då på att Catlin hade sagt något om toaletten. Jag sprang så fort jag kunde dit, några meter från så kom Annabell utstapplande från badrummet och ramlade ner på golvet.

836976-9-1300701164209_large

Justins perspketiv

Jag sprang fram till henne och gled på knäna den sista biten. Hon var blodig och full med blå märken.

- Belles, vad har hänt? frågade jag henne och såg helt chockat på hennes förtörda ansikte.

- Ho...hon, fick hon fram men började hosta och hennes läpp blödde mer. Jag såg in mot badrummet och såg en rödhårig tjej ligga på marken och nästan vara lika skakad som Annabelle. Jag ropade på dom andra i panik.

- Chaz, Ryan, Catlin, Christian! Någon kom bara! skrek jag allt jag hade och jag hörde hur dom kom springande. Jag vände mig mot dom med rödsprängda ögon. Catlin kom fram till mig och höll upp Annabelle. Jag var i chock. Hon var helt... trasig.

- Justin, hämta Kenny coh Scoter eller bara ngåon så ringer jag ambulans! halv skrek hon och jag reste mig skakigt och sprang efter hjälp.

 

sjukhuset


- Justin... sa Annabell skakgigt efter en timme medvetslös. Hon hade börjat hosta upp blod i ambulansen och jag var sjuk av oro. Jag höll om hennes hand och såg med tårar i ögonen på henne.

- Belles, jag vill bara säga hur mycket jag älskar, jag tror du inte vet hur mycket du betyder för mig, du... du är den först som fått mig må bra varje eviga dag sen jag träffade dig. jag visste redan då att du var speciell, jag älskar dig Annabelle Mari Black, jag älskar dig förevig och alltid, jag kommer aldig lämna din sida, jag lovar... sa jag och la mitt huvud på hennes bröstkorg. Jag kände hur hon kramde om min hand.

- Jag älskar dig också Justin, så mycket jag kan ta det här varje dag om det betyder jag får vara med dig, jag bryr mig inte om vilka som gillar dig eller är dina fans, så länge du är den du är, och jag älskar den Justin, inte den kända, jag vill aldirg att något ska hända dig, låt mig ta smälarna bara du inte tar illa...

- Jag kommer ta lilla om det här händer, jag kan inte säga det tillräckligt med jag är så hemskt ledsen, jag önskar jag bara kunde stänga av allt det här omkring mig så vi bara kan vara ett vanligt par som är otrologt kära, Belles... förlåt

- Justin sluta säga fårlåt, det är inte sitt fel

- Delvis, förlåt, förlåt, förlåt!

- Sluta...

- Om du lovar att inte slåss för mig

- Lovar, men jag slåss för jag är sån Justin, jag står emot och tar ingen skit utan fight...

- Jag älskar dig

 

Jag kysste henne och satte mig ner på stolen bredvid igen och såg hur hon somnade om igen och så jag.

 

Annabelles perspektiv *efter sjukhuset*

- Jag kommer sakna dig så mycket, viskade jag till Justin innan jag klev på planet till Texas, dit pappa hade flyttat. Jag vinkade hejdå till Justin och dom andra innan dom stängde dörrana om mig. Jag satte mig fort vid ett fönster för att kunna se honom igen innan vi lyfte. Jag hade igång min IPod. Carlifornia King Bed - Rihanna börjafe och jag kände tårarna komma. Jag såg ut mot flygplatsen och såg Justin stå en bit från planet, han såg tydligen mig och jag satte handen på galest så det blev immigt. Jag mimade jag älskar dig till honom och kramde min hand till en knytnäve och kände fler tårar komma. Jas såg sbagt hur Justin mimade tillbaka presic innan vi lyfte.

Jag älsakr dig mer...

 

Port Lavaca, Texas (länk)

- Du kommerr älska huset, köket är enormt med stort kylskåp och allt, sa pappa och knuffade till mig lite. Jag log lite svagt till honom och kollade ut på ladnskapet som for förbi oss. Det var soligt och stora, lyxiga hus i amerikanska stilen gled förbi oss medan jag väntade på att pappa skulle skta in någon gång. Till slut kom i till slutet av gatan, nära stranden och en liten park med stra palmträd och en liten bck/flod grej. Jag hoppade ur bilen och stod framför ett enormt hus med två våningar och liknade mer ett mini slott än ett hus.

 

 

Tumblr_lha21oqsoa1qcnpsvo1_500_large

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0