We All Have Our Story To Tell - Del 21

- Säger du Chaz, sa jag och drack min mjölk. Jag var verkligen hungrig.

- Haha, jätte kul då

- Tyst, jag måste äta! sa jag och började äta av mitt äpple.

- Wow, Justin din tjej har attytyd och hunger. Nice catch! sa han och skrattade

Jag gav honom bara blicken och åt upp på kanske fem minuter. Lagom tills vi var tvugen att ha på våra bälten.


Tumblr_lgktgfsnhe1qbs3x7o1_500_large

Annabelles perspektiv

Ett land kvar, Frankrike! Justin och jag hade varigt med varran mer än någonsin under den här Europa turnen. men det hade hänt några fler saker också. Catlin och Chaz hade gjort slut igen, tydligen hade Chaz kysst något fan och dom bråkt asmycket. Jag tyckte verkligen synd om Catlin men hon var inte så hemskt ledsen över att dom hade gjort slut. Dom var liksom bara ihop för att vara ihop?

 

- Catlin! Ge mig min keps! ropade Christian bakom oss. Jag såg bakåt och såg Catlin lägga en keps upp på en hylla, för högt upp för Christian att nå. Nice...

Jag blundade och kramde om Justins arm, även att jag somnade under flyget varje gång.

 

Justins perspektiv

- Vakna Belles, Pariiiis! viskade jag i hennes öra och hon flög upp och var nära att slå mig på näsan med hennes bakhuvud. Jag skratatde til när hon såg sig trött om och bara slog ut med armarn.

- Jag är vaken, vaken! sa hon och gnuggade sig i ögonen. Jag kysste hennes panna igen och såg hur hennes smilgropar visade sig. Jag vände upp hennes ansikte och kysste henne igen.

- Jag älska hur du ler i en kyss, viksade jag till henne och kysste henne igen, hon log igen och jag log bara tillbaka.

- Och jag älskar hur du är så jordnära med alla du älskar fast du är typ världens mest kända 17 åring

Jag log stort och hon la sitt huvud på min axel. Jag la mitt huvud ovenpå hennes och hon tog upp sin IPod.

- Jag har aldrig hört något på din IPod, vad har du mer än Every Avenue och Taylor Swift? frågade jag och log snett mot henne. Hon lipade och gav mig en hörlur.

- Lyssna om du vågar, det är bara hevy metall

- Va?

- Jag skämtar, hatar det

- Tur...

- Huhu, vänta ska jag fixa iordning, sa hon och musiken började.

- Vem är det?

- He Is We - Happely Ever After, älsakr den låten

- Som vi... vikade jag till henne, hon såg upp och såg lite orolig ut

- Är du säker? Jag menar, asså jag vill inte ha "the talk" men... är vi liksom inte bara ett par tonåringar som inte kommer hålla? Så är det ju för nästan alla

- Men vi älskar varran väldigt mycket

- Men det gör alla, jag är seriös Justin

- Jag med, men... vi kommer väl alltid vara vänner? Fast vi gör slut?

- Ingen aning, jag vill men du kommer ha din musik och jag min... ja nått?

- Jag älskar dig, föralltid och evigt... Happely Ever After, jag kysste hennes panna igen och log lite smått. Men vad hon sagt ringde fortfarande i öronen.

 

Så är det nästan för alla...

 

????? perspketiv

Jag gick fram mot ingången till flygplates här i Paris. Justins flyg skulle komma när som helst och jag ville vara först med att se honom. Och den där jävla tjejen som han hade haft med överallt, hatade henne. Justin var min!

Jag såg hur en grupp kom ut från tullen, Justin! Jag trängde mig fram mellan några folk med stora resväskor och sprng fram mot dom. Jag var bara några meter ifrån dom när han kysste någon brunhårig tjej, tjejen han haft med sig överallt. Fuck her! Jag var precis på väg att spring ännu en gång mot dom när jag fick en resväska i huvudet och ramlade ner på golvet. Någon sprng fram till mig och hjälpte upp mig.

- Är du ok? frågade en tjej, jag nickde och öppnade ögonen. Men kom igen, det var hon. Jag blev genast assur på henne, hur fan kunde hon ta Justin från mig och alla hans fans. jag tog ett snabbt beslut och slog till henne. Hon var inte beredd på det så hon ramlade ner den här gången. Hennes långa, lockiga bruna hår låg alldeles ut spritt runt hennes huvud och hon skrek till.

- Va fan gör du? roapde hon och rest sig upp, hon hade näsblod. Bra, hoppas hon fatta att hon inte kunde komma och försöka bli känd genom Justin. men jag var inte beredd på att hon skulle slå mig. Jag ramlade ner igen och hon satte sig gränsle över mig.

- Gå av mig din jävla hora! skrek jag och puttade ner henne från mig. Alla yp stirrade på oss förutom dom som hade bråttom och bara sprng förbi. Jag sparkade till henn lite löst och slog sedan henne igen. Hon reste sig fort upp och slog till mig över näsan så jag återigen, ramlade ner och gled undan igen. atlin, Chaz och Ryan tog tag i henne och drog iväg henne.

- Tro inte att du kan komma undan med det här din jävla- ropade jag efter dom och jag såg hur tjejen stretade emot med dom försvann bland allt folk. Jag reste mig upp och torkade bort blodet från min läpp och näsa med baksidan av handen. jag blickade ut några fjortis tjejer som sittarde på mig och gick till badrummet för att tvätta av mig.

 

Annabelles perspektiv

- Va fan var henne problem? Jävla idiot, hatar henne s jävla mycket, skulle bara vilja slå ihjäl henne just nu! skrek jag frpn badrummet på hotellet. Justin stog i dörröpnningen.

- Ta det lungt, hon... hon visste nog bara inte vem du var? sa han och kollade upp i taket.

- Ta det lungt? Justin hon typ misshandla mig ju! Och vem fan spigner in på en flygplats och slåt ner en om man inte vet vem det är?

- Vad menar du då?

- Att det var ett fan Jsutin, ett jävla besatt fan... åh, jag vill bara hem

- Och var är hem? Din pappa har flyttat och ni kommer typ bo i Alaska så jag inte kan se dig

- Skönt i såfall för då lsipper jag alla fans som vill döda mig

- Dom vill inte döda dig

- Jo, Justin fatta, du har crazy fans, sa jag och satte upp håret i en slavrig hästsvans.

- Förlåt, viskade han och kramde om mig bakifrån samtidigt som han kysste min panna. Jag vände mig om så jag stod ansikte mot ansikte med Justin.

- Det är ok, men om det händer igen så förstår du att jag kommer döda den

- Du kommer inte döda den... bara skada

- Ok, skada, men det kallar jag nog mer självförsvar...

 

Chaz kom in till oss och vi drog oss isär och jag såg ner på kaklet i badrummet.

- Nämen här har vi ju Rambo, sa han och skrattade åt sitt eget skämt.

- Haha, jätte kul

- Nej seriöst, visste inte du hade ett sånt jäkla temprament

- Då har du inte sett mig sur...

- Så vad var det?

- Försvar...

 

Jag skrattde lite och torkade mitt ansikte en sista gång och gick för att byta om till någon lite mysigare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0