We All Have Our Story To Tell - Del 20

- Tyst, vi vill inte att alla ska veta, det blir bara så... jobbigt! sa Catlin och spände blicken i min.

- Men, va! Sen när, VA!?

- Det blev medan ni var borta ta det lungt

- Men, men... hur?

- Måste du verkligen veta det? Men säga bara inte något till dom andra, ok?

- Jaja, men!

- Tack, sa hon och kramde om mig.


Tumblr_li5yw3cf4s1qf30uco1_500_large

Annabelles perspektiv

Vi gick ut ur badrummet och jag hade svårt att bara inte skrika ut av glädje. Och förvirring. Jag var inte säker på att Chaz och Catlin hörde ihop liksom. Jag gick fran till Jsutin som kramade om mig och bärde med mig till soffan. Han slängde sig ner och vi började alla kolla på någon film. nästan alla somnade för den var så tråkig.

Jag låg i Justins famn när han började kitla mig så vi väckte alla. Alla utom Christian som låg och snarkade på golvet.

Vi kom på att vi kunde skräma honom lite. Jag sprang och hämtade min filmkamera och började filma på Christian som dreglade på mattan. Vi var tvungna att hålla oss från skratten. Justin hämtade grädde och Catlin tog en fjäder från hennes kudde. Chaz och Ryan hade hämtat en skål med varmt vatten. Utifall han skulle ta den andra handen för att klia sin näsa typ. Jag tog fjädern och strök den över läppen på Christian. Han skakade till lite och Catlin hade på vispgrädden på hans hand och Justin la ner hans västra hand i skålen. Jag strök med fjärder ingen och Christian tog upp sin hand med vispgrädden och strök över hela ansiktet... men han vaknade inte upp. Catlin sprang och hämtade sitt smink och kletade på han massa. Jag filmade allt och efter kanske fem minuter så vaknade han upp och såg sig om förvirrat.

Vi kunde inte hålla oss längre och började asgrava.

- Vad ha ni gjort? frågade Christian och såg surt på oss. Han kände på sitt ansikte och hans ögon blev asstora.

Vi började skratta ännu mer och Christian sprang till badrummet och så hörde vi ett ashögt tjejskrik. Christian hade nog sett sig själv i spegeln.

- Åh fy, ni ska få för det här! skrek han och kom ut med blött hår och en handuk som han torkade sig i fejset med.

Vi skrattade alla och retade Chrsitian.

 

- När börjar showen Justin? frågade Chaz efter en stund

- Öm, oj om en timme! ropade Justin ocg flög upp från soffan.

- Va? Ok, öm vi byter om så fixar ni taxi! ropade Catlin och drog med mig till våra rum som låg bredvid varran.

Jag sprng in och tog på mig tt par svarta jeans med några hål och en gul V-Ringad T-Shirt med en svart kavaj över, fick duga. Jag gick in till Catlin som hade satt på sig ett par jeans och en svart tubtop, några armnband och en jeans jacka över.

- Nice, kom nu

- Vänta, sa hon och sprng fram till spegeln, hon tog på sig mascara och tog sin väska. Jag suckade och väntade en stund tills hon vart klar.

- Var glad att du ser bra utan alla sånt här, sa hon och skrattade lite.

Vi åkte ner i hissen och gick ut ur hotellet. Justin och killarna stog och väntade vid en taxi. VI hoppade in alla och åkte till stadion.

När vi kom fram sprang Justin för att byta om och kolla ljud och allt. Vi satte oss backstage och jag tog upp filmkameran so jag hunnit ge Catlin som hon lagt ner i väskan. Jag gick runt och filmade lite och helt plötsligt kommer någon bakifrpn och snurrar runt mig. Jag skrek till lite men såg sedan att det var Justin. Jag skrattade och kysste honom på kinden.

- Måste du inte ut på scen? frågade jag honom

- Jo, men en lycko kyss först? Sa han och log lite snett, jag log tillbaka och kysste honom. Han log stort och sprng ut på scenen. Alla fans skrek ashögt och chaz kom upp bakom mig.

- Och du tror ni kan hålla det i en hemlighet för alltid?
frågade han mig och höjde på ena ögonbrynet.

- Säger du, du och Catlin kommer inte hålla för alltid

- Ja ja vet...

- Så låt Jsutin och jag få ha våran stund

- Sorry, men seriöst. ska ni inte säga något?

- Nej, han vill inte att det ska bli Jelena åter igen, sa jag och suckade

- Vad är det?

- Inget, det är bara så jobbigt allt, ingen kan ta det chill runt Justin, han är ju faktsikt bara som du och jag

- Men ändå inte...

- Mm, men ibland önska jag att jag inte träffat honom, men också önskar jag att jag hade gjort det tidigare

- Okej, fatta int eså mycket men

- du är inte tjej Chaz, och det är jag glad över

Vi skratatde lit eoch sen gick han tillbaka till sofforna och dom andra. Jag stog kvar vid sidan av scenen där ag kunde se Justin. Jag skrattade till lite när han var nära att halka men ingen märkte det nog förutom jag. Jag strök undan lite hår från mina ögon och kände hur något eller någon snuddade vid min arm. Jag såg upp och det stog en kille kasnke i min ålder där.

- Vän eller fan? fråga han mig och log lite

- Vän, sa jag och log tillbaka

- Ok, jag är Jason, sa han och sträckte fram min hand

- Annabelle, sa jag och skakade min hand.

- Jag jobbar här under sommarn om du undrar, sa han och skrattade lite mer.

- Bra att veta, så du inte är någon creeper som såg mig och smög in här backstage

Han skrattade lite mer och gick undan en stund. Jag kännde dom andras blick i min rygg men jag fortsatte att se på konserten.

 

Justins perpektiv

Fansen här var helt galna och kunde alla textre. Nä jag blev anfådd kunde jag bara sträck ut micken mot publiken så sjöng dom med. Jag blev så peppad till Danmark nu med all den här engerin i London.

Efter en till timme så avslutade jag konserten och skrek ut till publiken hur mycket jag älskade dom och så klart, Never Say Never!

Jag sprang bakom scenen och kramade om Annabelle som skrattade och tog sig ur kramen.

-Sorry men du är total svettig Justin, sahon och skratatde. Jag log och sprang för att duscha. När jag kom ut igen så böt jag om till mjukisbyxor, en vanlig grå tröja och någon munkjacka över. Jag gick ut och satte mig ner bredvid Annabelle och drog in henne i min famn. Hon skrattde och jag kysste hennes panna.

 

Vi gick ut och åkte mot flygplatsen för vi skulle åka direkt till Danmark nu i natt. Skulle ju dö påplante för jag är grymt trött nu. Men Annabelle var nog tröttare för hon smna så fort vi hade kommigt in i bilen. När vi kommigt fram till planet så fick jag bära in henne för jag kunde bara inte väcka henne, hon sov så sött...

 

Annabelles parspektiv

- Belles, vakna, vi är snart framme, viskde Justin i mitt öra så jag vaknade. Jag slog upp ögonen och såg ett fat med mat fram för mig. Jag blev genast piggare och började äta lite.

- Go morgon, när smonade jag och... wow när kom vi på planet? fråagde jag när jag märkte var vi var. Justin skrattade och la sin arm runt migsamtidigt som han kysste min panna som alltid varje morgon.

- Du somna i bilen och jag bärde dif ombort

- Men det var väl snällt av dig, sa jag och började äta av baconen. Jag bara älskade mat och var vrålhungrig.

- men se man på, törnrosa har vaknat, sa Chaz och gav skakade om mitt huvud uppifrån ahnd säte bakom oss.

- Säger du Chaz, sa jag och drack min mjölk. Jag var verkligen hungrig.

- Haha, jätte kul då

- Tyst, jag måste äta! sa jag och började äta av mitt äpple.

- Wow, Justin din tjej har attytyd och hunger. Nice catch! sa han och skrattade

Jag gav honom bara blicken och åt upp på kanske fem minuter. Lagom tills vi var tvugen att ha på våra bälten.

 


grymt ledsen för sämsta upptateringen men...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0