We All Have Our Story To Tell - Del 13

- Nej, för det här är den lätta tiden och han har blivigt överfallen av fans typ fem gånger, hur blir det när han åker tillbaka till L.A då? Vi kommer aldrig ses, han har miljoner fans som vill döda mig!

Vi blev båda tysta i flera minuter.

- Chaz?

- Va? Öm, ja?

Jag sa inget utan drog bara upp benen till mitt bröst. Jag kände tårarna komma igen

- Fo, va- vad är det?

- Jag har inte varigt ärlig med er...

- Vad menar du?

- Justin är inte min första, jag harklade och fortsatte sen med en skakig röst - Pojkvän...


Tumblr_le880yr3yz1qcx28zo1_500_large_135250488_large

- Ok, vänta va? Hur kan du inte ha sagt det här?

 

- Jag... jag har inte... kunnat, eller

- Du kan berätta, det är väl inte så farligt?

 

Jag såg argt upp på Chaz.

- Inte så farligt? Han var nära på att döda mig!

 

- Döda, vänta slog han dig

 

Jag kunde inte svara utan nickade svagt bara.

- Fo, jag... sa han och kramde sedan om mig. Han släppte snabbt och såg bara oroligt på mmig och väntade på mig att fortsätta. Jag tog ett nytt djuptandetag och började.

 

- Han var inte en idiot från början. Det... en dag så bara sog han mig. Jag vart asrädd och gick ifrån honom... Men han vägrade lämna mig så han "sökte upp mig" och "tog tillbaka mig".

 

Jag trodde han var ändrad så jag stannade kvar med honom. Men så en dag slog han mig igen... för jag hade fått veta han var otrogen mot mig. Han nekade och slog mig för jag trodde det. Sen så fick jag veta det igen och sa det till honom. Han vart hur jävla arg som helst och slog mig hur mycket som helst. Han sa att om jag tog upp det igen någon gång skulle han slå mig igen, och igen... så jag slutade att ta upp det. Och han fortsatte vara otrogen mot mig.

 

En dag så fick jag nog och gjorde slut igen, han blev... jag skulle åka därifrån, bara för helgen. Han visste det och kom till tågstationen på kvällen när jag kom hem igen och... han slog mig så jävla mycket jag var ärligt nära på att dö... Jag har fortfarande ärr på ryggen ochmagen samt lite i ansiktet. Men det syns inte så mycket för jag blir solbränd mycket och så vidare...


Den kvällen var jag så jävla rädd, jag vågade inte gå ut på flera månader och var typ i värsta depretionen tills mina vänner fick ur mig den. Jag vart så här då liksom, avstängde. Det är därför jag inte vågar visa känslor lika mycket, inte visa så mycket av min mage och rygg och... ja. Och därför jag inte gillar kontakt liksom

 

 

 


Kommentarer
Postat av: J

Awesome! :D

2011-03-07 @ 16:02:43
Postat av: sanna svedin

den där christianbeadlesstorys bloggen ni har i menyn , vet ni hur man kommer in på den?

Alltså kan ni läsenordet och de?

2011-03-08 @ 14:38:14
URL: http://sannasvee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0