I Think I'm In Love - Del 29

- Kul, jag bor i det vita huset där borta, sa han och pekade mot huset närmast vårat.
- Jag bor i huset där, sa jag och pekade mot vårat hus.
- Åh, snyggt. Jag antar vi kommer se mer av varran i sommar, sa han och jag rodnade.
- Jag får väl hoppas det, sa jag och gick iväg mot mig. Efter några minuter så förstod jag just vad jag gjort. Åh herre gud, jag hade bilvigt lite...öh, förälskad? Och jag hade en pojkvän, inte bra.



Lucys perspektiv
- Hej, sa jag tyst i telefonen
- Hej, du låter lite sur, sa Zach och skrattade
- Mm, ja jag och suckade tungt.
- Prata om det?
- Ok, men det kommer ta upp alla dina pengar på mobilen, sa jag och skrattade lite.
- Ert hus?
- Ok
- Ses om fem, kanske tio.
- Hej
- Hej
Jag la på och gick ut på balkongen. Det var tur att jag hade Zach, han var liksom min säkra plats. Klippan i stormen eller vad man säger. Jag funderde en stund över vad jag skulle säga, skulle jag bara säga som det va? Jag klättrade ner från balkongen och gick till framsidan av huset. Efter några minuter så kom Zach.
- Hej, snacka nu eller? frågade han och satte händerna i fickorna.
- Inte här, kom... sa jag och drog med honom i skogen. Det hade nog blivigt min nya älsklings plats.
Vi gick en bit tills jag började prata och berättade allt om Logan och hur jag...hade kännt för honom.
- Lägg av! Du? En crush så fort? sa han och höjde på ena ögonbrynet.
- Zach, det är seriöst. Jag gillar två killar, och den ena är min pojkvän...som lätt blir svartsjuk, sa jag och hade huvudet i händerna
- Du, det kommer lösa sig, sa Zach och tog bort mina händer och såg mig i ögonen.
- Lovar du?
- Lovar
Justins perspektiv
- Hallå? sa jag
- Åh hej Justin, kommer du ihåg mig eller? sa Chaz argt
- Chaz, hej jag har inte hört från dig sen...
- Sen du bara drog till New York med hon, shyst...
- Förlåt men, jag...
- Bäst för dig att du sa det nu, annars så kommer vi ner till dig fattar du? sa han hotfullt.
- Jag hoppas du skämtar nu... sa jag lite oroligt
- Ok, lite. Men det är faktiskt bäst för dig att du sa det! sa han och jag hörde hur han kvävde ett litet skratt
- Jag kan säga att...vi är ihop! skrek jag glatt och hörde Ryan skrika i bakrunden hos Chaz
- Är det Ryan, kan jag snacka med han?
- Visst, Ryan! ropade han och Ryan kom till telfonen
- Wazzup? sa Ryan och skrattade lite
- Hej, du...kan inte ni komma till Atlanta snart? sa jag och korsade mina fingrar.
- Öm, Justin. Vi kan inte bara komma...
- Ryan, ni har gjort det typ fem gånger utan att säga till mig att ni kom, sa jag
- Ok, men...Justin. Chaz har liksom, en flickvän här...
- Va?! Sen när?! ropade jag förvånat i telefonen.
- Typ en vecka, fattar inte hur hon kan gilla honom...
- Du, jag fattar nog inte det heller
- Haha, men du. Hur är det med den där Lucy eller vad hon hette?
- Öm, ja...vi är liksom ihop. Kollar du nte på min twitter bild eller?
- Du har samma som förr, smart hörru!
- Åh, shit. Jag har ju inte bytt än. Fixar det snart...
- Visst, du gör som du vill med din Twitter.
- Haha, men ni måste komma snart! sa jag och hoppade lite. Onödigt eftersom han inte kunde se mig...
- Ok, men vi får se när. Och om Chaz kan slita sig från Fiona...
- Fiona? Ja just, glömt redan...
- Haha, aja hej
- Hej
Lucys perspektiv
Jag la mig ner i sängen med datorn i knäet. Jag tog fram en film som jag hade in i datorn. Jag somnade efter en halvtimme in i filmen
Justins perspektiv
Jag öppnade ögonen och såg Christian stå över mig, jag hoppade upp och skrek till. Christian började asgarva som han alltid gjorde.
- Du skulle sett din min! sa han och la sig ner i soffan.
Jag suckade och la mig på sängen igen, jag slog upp ögonen och kom ihåg vad jag skulle göra nu. Jag sprang till skrivbordet och min laptop. Loggade in på Twitter och letade igenom bilderna för den med Lucy och jag i New York. Jag hittade den och tröck på ladda upp. Jag blundade och upptaderade sidan, 30 hade alla redan skrivigt till mig. Sjit, hoppas dom inte var galna...
"Grattis Justin!" "Det är inte du!!!!" "Vem fan är det???"
Jag bara ignorerade dom elaka och svarade på några av dom som sa grattis.
Christian kom upp bakom mig med en filmkamera.
- Säg hej Bieber! skrek han och jag lipade åt kameran.
- Slicka inte på min kamera! Ska vi skejta?
- Visst, ska bara skriva till Lucy...
- Ok, ses ute! Skynda!!
Jag skrev på Twitter
"@LucyHenderson I LOVE YOU!"
Jag kanske överdrev lite med dom stora bokstäverna men jag ville bara få det ur mig...

Kommentarer
Postat av: Siis

Meerr :D

2011-01-18 @ 20:22:24
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Elin

Mera! :D

2011-01-20 @ 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0