I Think I'm In Love - Del 24

- Jag...jag måste nog gå. Hej... sa Jasmine och sprang iväg.
- Justin! Ropade jag och stannade honom. Han hade varigt på väg efter henne igen.
- Hon gör något...jag, jag gillar det inte! sa han och kramade om mig
- Det är ok, ingen ska splittra oss... sa jag och kysste honom

 

Justins perspektiv
Jag gick hem igen efter några timmar. Lucy och jag hade sett en film, eller. Jag hade mest kollat på henne.
Jasmine oroade fortfarande mig. Visst, hon hade sagt förlåt men...

Jasmines perspektiv
Hon var inte arg? Hon skulle ju vara hur arg som helst på mig, fan. Jag fick försöka hårdare...
Men hur?

Lucys perspektiv
- Hej, vad görs? sa Zach och puttade löst till mig.
- Haha, inget speciellt, sa jag och skrattade
- Vill du göra något?
- Öm, visst. Jag vakna typ nyss, sa jag coh såg upp mot Zach.
- Bra, då vaknar du kanske av det här! sa han och log hans sneda leende.
- Vad är det, och vänta! ropade jag när jag såg att han hade en hink med vatten balonger bakom ryggen.
- Se upp! Ropade han och började boma mig med balongerna. Det blev ett vattenkrig och båda blev tottalt genomvåta.
- Åh, sista! Ropade han när jag träffade han mitt i bakhuvudet.
- Åh, nej! ropade ja och kastade flera mot honom. Han sprang fram och tog upp mig på hans axlar.
- Nej, släpp ner mig Zach!


Kort jag vet men nu ska jag åka hem så skriver mer när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

meer och vem är zach??

2011-01-13 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0