I Think I'm In Love - Del 21

Vi stog så där i flera minuter. Tillslut så kom mamma ut och sa att vi skulle åka.
- Sms:a och ring flera gånger om dagen! Lova! sa Victoria innan jag satte mig i bilen.
- Lova det du med! Jag älskar dig. Hejdå!
- Hejdå! sa hon och vinkade medan vi åkte iväg. Jag stack ut huvudet och vikade tills jag inte såg henne nå mer.
Jag skulle sakna L.A, men nu var det tid för Atlanta och allt skulle vara nytt, allt utom Justin.

Lucys perspektiv

 

Mamma körde upp på uppfarten till ett enormt sten hus. Jag gapade när jag såg det. En enorm balkong var över dörren. Och allt jag undrade över var hur mamma kunde hittat ett sånt här hus.

- Oj, det här är ju! sa jag och sprang upp för trappan. Det var inte så många hus i närheten. Skönt, jag gillade inte när man bodde så tätt. Nu var det mer frihet. Mamma öppnade dörren ocg en doft av reningsmedel kom ut från huset.

- Men, mamma. Det är ju redan möblerat! sa jag och gapade när jag såg trappan.

- Ja, jag köpte det möblerat, sa ho och log.

- Wow! Var är mitt rum?

- Uppe, du får väl välja det som ser bäst ut.

Jag sprang upp för trappan och blev hel paff när jag öppnade dörren som det stog Lucy på.


Huset utifån

Hallen

Lucys rum

köket

Jag älskade det här rummet. Balkongen som var mot skogen och fälten var i mitt rum. Jag öppnade dörren för att få bort rengöringsmedel lukten ur mitt rum. Wow, dom hade inte snålat med det heller. Det stank i hela huset med heller det än att det hade varigt helt dammigt. Jag satte mig på räcket och såg ut över åkrarna. Jag tyckte jag såg en å men det skulle väl vara för bra? Jag var tugen att undersöka det sen. Nu måste jag kolla igenom resten av huste. Undra hur köket var tänkte jag när jag gick ut från rummet. Jag var på väg till trappan när jag såg en dörr som stog på glänt. Jag gick sakt dit och öppnade den. En liten spiraltarppa ledde upp en vånging till. Jag såg mig om för att se om någon var där. Ingen, jag tog första steget och den verkade hålla. Det här huset var flera hundra år gammalt så man visste aldrig. Solen ske igenom ett litet fönster. Inget var här förutom en stor svart flygel. Jag satt mig på pallen och testade det. Det var helt otrloigt. Jag hörde mamma ropa på mig med jag brydde mig inte. Musiken kom bara, jag hörde ettrop utifrån huset. Jag stannade och såg ut från den lilla gluggen i vindsrummet. Någon gick ute på åkern och... Nej, var det? Det kan inte vara!

Det var...



Vem är det?

 

Cameron’s P.O.W

I woke up by Wilson licking my face.

- No, Wilson!

He kept licking my face and I got up. Danget, he was never going to give up!

- Fine, let’s go on a walk! I said and Wilson jumped beside me. I smiled and walked out the open door to my room. I didn’t care to put on some other clothes then my PJ. This house was so far away from another house so who was going to see me? We walked outside and the sun hit my face. It was hot even if it was just seven a clock. Guess you have to get used to this. We walked away from the house and I saw a beach. No one was there so we walked out there. It was really beautiful when the sun was so low and the sand almost white. I sat down and let Wilson run free. He ran down to the water and jumped in. I smiled coz he looked so happy. He ran around in the sand and barked. I got up and started to chase him around on the beach. He loved it and his tail was waving. I smiled bigger and did a try to stop him. I failed and I fell down on the sand. Wilson climbed up on my chest and started to lick my face again. He was almost as crazy as I was and I loved him.

We walked back to the house and I gave him some of his food, he ate it fast and went back to sleep on the choosy sofa. I took my bole of cereal and sat down beside him and turned on the TV. Everyone must be sleeping. The sun was soon entire up and was shining at the water in the pool. I hear a noise and soon Zach and Mikey came walking tired.

- Hey! Some company! I said and smirked

- What are you up so early? Zach asked and put his head in the fridge.

- Wilson… I said and nodded toured my sleeping dog

- Ah, get it! Mikey said and sat down at the table in the kitchen. Zach was still n the fridge

- Zach! I yelled and he flew up and looked at me.

- What, what? He said sleepy

- We’re you sleeping?

- Oh, no… he said and blushed

- Looks like our little Zach is tired, Mikey said and smirked

- Shut up and eat your cereal, Zach said and closed the fridge.

As soon as the guys we’re done with the breakfast they went back to their rooms to get changed. I was lazy so I just sat and watched TV. Lucy came in to the kitchen. Already dressed.

- Hey, someone is not tired in this house, I said and smiled to her

- Yeah, I slept well. You?

- Super, until Wilson woke me and wanted to go for a walk, I said and turned off the TV. She laughed and took another bowl with cereal.

- I’ll go for a walk on the beach if you wonder we’re I am, ok?

- Sure, but Cam?

- Yeh?

- Aren’t you going to change from your PJ? She asked and laughed

- Oh, right! Haha, be right back, I said and ran to my room. I took a pair of blue shorts and a white T-Shirt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0