We All Have Our Story To Tell - Del 9

Jag satt och skrattade åt hur han dansade runt i hans rum. Utan att veta jag såg han. Plötslig ser han upp och ser mig. Han stelnar till och stirrarde på mig med en öppen mun och bara... står så. Jag började asgarva så mycket så jag ramla av sängen. Han började skratta också och öppnade sitt fönster. Jag kröp fram och ppnade mitt med.

- Fin dans Justin! sa jag och skrattade medans jag drog mig upp och satte mig i fönstret. Justin gjorde lika.

Tumblr_lgdsapqlwh1qefyomo1_500_large

Fo's perspektiv

Jag kan inte fatta jag har gjort det! jag har färgat mtt hår för första gången i mitt liv! Brunt kändes lite mer som mig tyckte jag just nu!

Åh, sista dagen i skolan desutom, sommaren 2011 här kommer jag! jag skvätt upp lite vatten i ansiktet och satte upp håret i en hästsvans högt på huvudet. Jag tog på mig ett par just blåa shorts och ett blommigt linne. Det fick duga!

Jag sprang ner till pappa som skulle köra till skolan, äntligen sommar!!

 

Chaz's perspektiv

- Hej, kul med sommaren nu då? sa jag till Fo som såg helt otroligt söt ut idag.

- Super! Kommer ju skejta tills jag tappar benen eller nått! sa hon och skrattade. Justin och Ryan kom upp till oss och började prata lite.

- Men kom igen, det är ju fest på stranden, kom Fo! sa Justin

- Men alla kommer bara bli fulla! sa Fo och surade lite

- Och? sa vi tre samtidigt

- Jag dricker inte, nykterist! sa hon och såg lite surt på oss

- Jaja, men kom iallafall!

- Nej, det kommer bara bli bråk! sa hon och sparkade lite i marken

- Du kommer ju kunna spöa alla ialllafall, sa Justin och skrattade

- Haha, jaja, men om ni blir fulla går jag hem! sa hon och skrattade lite efter ett tag men var fortfarande seriös.

- Ok, men jag måste dra hem u, ses ikväll! sa Ryan och vi stog kvar en stund innan alla var tvunga att gå iväg hemåt.

 

Justins perspektiv

Jag tog på mig min Estovar tjöra, blå keps and gråa jeans. Fick väl duga, jag kolla in mig själv i spegeln en sista gång och gick sedan ner för att möta killarna och Fo. När jag kom ut så såg jag Fo ligga på gräset vid trotoaren med sin IPod och små sjunga lite. Jag smög fram och såg Ryan och Chaz komma några hus bort. Jag sprang fram till dom och viskade min plan.

 

Fo's perspektiv

Jag sjöng med till A Rocket To The Moon när helt plötsligt någon drar i mitt ben och drar iväg mig.

- Kom igen! Släpp ner mig killar! skrek jag och stretade emot. Jag tyckte inte om sånt här! Jag kände hur mitt andra ben ochså blev upplyft och snart så tog någon tag i mina armar. Jag kunde inte se något för jag hade mitt ansikte mit marken. Jag kände hur någon släppte ner mig på något hårt och kallt.

- Men släpp mig! Skrek jag och hoppade upp. Ingen var där.

- Va fan, killar kom fram då! skrek jag och såg jag var på ett bilflak. Jag såg Ryan komma springande mot mig och hoppade upp på flaket och brottade ner mig. Han var det som var starkare än mmig så det gick inte så bra att kämpa emot. Han satte sig uppepå mig och bilen körde iväg.

- Men lägg av det här är inte kul!

- Jo, för oss

- Nej, ni kommer bara få, jag vill inte ens gå på den där jävla festen!

- Jooo!

 

- Så, framme!

- Jävla långt då!

- Ja det är ju inte vanliga stranden!

- Va! Nej jag vill inte Ryan, snälla! sa jag oroligt, jag var ärligt lite rädd nu för vi var ute på en solig strand med an massa folk och stora bord med röda muggar. Skogen bakom oss var sto och mörk... Ah, ni fattar nog vad som kunde hända där.

 

- Kom igen, det blir kul! sa Justin och drog med mig

- Justin! Jag vill inte dit, jag vill hem nu

- Men kom igen, var inte så feg

- Jag är inte feg, jag vill bara inte

- Feeegis!

- Ja, ok men ni vet vad som händer på såna här fester!

- Vad?

- Men jag kommer inte säga det, men snälla!

- Nej, minst en timme!

- Nej!

Dom drog med mig endå och alla stirarde på oss. Mest på Justin tror jag. Alla gick runt med röda muggar och skrattade högt, eller danskade eller bara stog och glodde. Jag kände mig inte säker här så jag drog mig bort från dom och lutade mig mot ett träd och hade igång min IPod och såg antagligen hur skärrad ut som helst som jag stirrade runt mig.

 

- Nemen hejsan lilla gumman, sa någon kille som stank sprit.

- Bort från mig!

- Åh, kom igen kan man inte få prata lite?

- Nej, bort!

- Kom igen, det här kommer bli kul väl

- Bort!

- Kom, jag vill visa dig något

- Nej, släpp mig! skrek jag när han tog tag i min hand och drog med mig in mot skogen. Jag streatde emot vilket gjorde honom bara sur. Han knuffade till mig lite och tog tag i in andra arm.

- Nej JUSTIN!

- Äh, lägg av ingen hör dig endå här väl? Kom igen gumman

- Nej släpp mig

- Kom igen, en lite kyss väl?

- JUSTIN! RYAN! CHAZ!

- Ingen hör dig, sa han och närmade sig mig

- Nej! skrek jag och slog till honom

- Va fan, ska du ha stryk eller, jag är inte rädd för att slå tjejer vet du det!

- JUSTIN! HJÄLP!

Han slog till mig i magen och jag ramlde ner på marken, han drog upp mig och försökte kyssa mig. Jag sparkade till han på benet och kom loss. han skrek och försökte få tag i mig. Jag fick väsrta paniken och började springa iväg från han, han kom efter mig hörde jag.

- Kom hit din lilla! Jag ska fan döda dig, fattar du?!

- JUSTIN! jag vet ärligt inte varför jag roapde på Justin av alla peroner mendet var bara han jag kom att tänka på, Justin...

 

Justins perspektiv

- Har ni sett Fo? frågade jag killarna

- Hm, nej sista var hon typ där borta vid träden, sa Chaz och pekade mot ett stort träd. Ingen Fo, någon blänkte till på marken och jag gick dit för att se var det var. Hennes IPod, men hon skulle aldrig lämna den bara så där. Jag hörde hur någon skrek inifrån skogen. Någon som hade kul eller?

- JUSTIN! hörde jag Fo skrika så högt hon kunde, ett panik skrik.

- Chaz! Ryan kom hit!

Dom kom fort till mig och jag höll upp Fo's blåa IPod.

- Hon skulle inte bara lämna den här...

- Men var?

- Inne i skogen, och vi måste nog skynda oss!

- Lägg av, vi skulle aldrig tvingat ed henne, det var så jävla dumt!

- Jag vet, kom igen, vi måste hitta henne!

 


Kommentarer
Postat av: evelina

åh så bra :)

2011-02-28 @ 00:37:22
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome! :D

2011-02-28 @ 07:06:16
Postat av: Anna

lolmao, meeeeeer :D

2011-02-28 @ 09:01:46
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Siis

Aww.. Men bättre stavning tack. Men annars O:

2011-02-28 @ 12:35:59
URL: http://musicflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0