We All Have Our Story To Tell - Del 8

Plötslig så känner jag hur någon tar tag i mina armar och ben och lyfter iväg mig.

- Nej, släpp ner mig! skrek jag och sparkade med fötterna. Jag såg inte mycket för det var alldeles mörkt nu. Jag hörde hur dom skratatde och fortsatte bära mig.

- Chaz? Va fan Chaz släpp ner mig! ropade jag och skrattade. Jag hörde hur han skratatde ännu mer nu och lev inte så livrädd nu när jag visste det var han. Och den andra killen? Jag kände inte igen hans skratta eller röst.

Dom bärde med mig in till min trädgård och släppte ner mig.

- Åh, CHAZ! sa jag och brottade ner han.

- Ah! Vit falgg, vit flagg! Jag ger mig! ropade han och jag hoppade av honom. Han skrattade och reste sig upp.

- Fo, det här är Justin föresten, sa han och jag vände mig om för att se vem den andra killen var


Tumblr_lgo8lwhxnk1qfy1q1o1_500_large

Jag tänkte direkt att jag hade sett honom någonstans. Han hade det där typiska snea bruna håret som alla tyå älskade. Jag ver inte så precis fäst av det, tyckte det mer var snyggare med lite normalt typ Cameron eller Alex hår om ni fattar? Aja, stora bruna ögon och ett nästan lika stort leende. Jag tyckte jag käde igen honom men kom inte på, han kanske härmade någon eller bara ah. Ni fattar?!

- Hej, Justin... sa han och log

- Annabelle, fast du kan nog säga Fo, sa jag och skrattade lite

 

Justins perspektiv

Wow, chaz hade inte skojat när han hade sagt hon var söt. Hon hade stora gröna ögon och blont långt hår som var uppsatt i en fläta.

Vi gick in till mig och kollade på en film, jag gillade erkligen Fo. Hon var cool, skejtade var det coolaste typ. Efter vi sett klart filmen så var Chaz och Fo tvugen att gå hem, Fo hade somnat typ tre gånger under filmen och vaknat med att ryck varje gång och stirrat runt. Jag hade skrattat tyst och låtsats som jag inte sett något men det hade jag. Jag hade nog sett henne mer än filmen...

 

Jag sprang upp till mitt rum och slängde mig på sängen. Jag var såld för henne!

 

Fo's perspektiv

Jag satt och skrattade åt hur han dansade runt i hans rum. Utan att veta jag såg han. Plötslig ser han upp och ser mig. Han stelnar till och stirrarde på mig med en öppen mun och bara... står så. Jag började asgarva så mycket så jag ramla av sängen. Han började skratta också och öppnade sitt fönster. Jag kröp fram och ppnade mitt med.

- Fin dans Justin! sa jag och skrattade medans jag drog mig upp och satte mig i fönstret. Justin gjorde lika.

 


Kommentarer
Postat av: Siis

mer (:

2011-02-27 @ 13:37:42
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: evelina

mer :D

2011-02-27 @ 23:33:06
URL: http://entjejelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0