We All Have Our Story To Tell - Del 6

- Det gör inget, jag är Cameron föresten

- Annabelle

- Fint, oj jag måste gå till lektionen. Vad har du föresten?

- Literatur

- Jag med, du är ny va?

- Ja...

- Bra då kan vi säga att jag hjälpte dig hitta, får nog inte så mycket skäll då

- Haha, öm ok

- Kom, sa han och började gå mot ett rum. Jag såg efter honom och log. han var grymt söt.


Tumblr_lgkbzfjwob1qh0lfxo1_500_large

Chaz's perspektiv

Jag satte mig vid Ryan och killarna. Jag undrade var Fo var, hade inte sett henne sen imorse när hon kom in genom dörrarna. Jag ahde inte hunnigt hälsa innan hon var borta bland alla folk. Pizza idag iallafall. Killarna satt och pratade om nå rädor dom skulle vilja ha eller vad det var, jag lyssnade. Jag höll bara ögonen på dörren tills hon skulle komma in.

- Chaz, är du helt död eller? sa Ryan och slog till mig lite löst

- Va? Nej jag... trött, sa jag och såg på dom

- Hej, kolla Fo, sa James och pekade mot dörren

Jag vände mig fort dit och det kändes som någon hade slagit mig rätt i magen. Hon gick med någon annan killen och skrattade. Hon log och han log tilbaka.

- Yo, Chaz är du avis eller? sa Ryan och skrattade

- Va, nej jag gillar inte henne

- Nää, säkert. Det är därför du typ stirrar på henne hela tiden? sa Harvey och tog en stor tugga av sin pizza bit. Jag såg surt på dom och sen tillbaka på Fo och killen.

 

Fo's perspektiv

- Haha, lägg av! Du ljuger, sa jag och skrattade

- Nej, jag har skrattat så mycket jag har svimmat

- Hur kan man göra det?

- Du, har ingen aning, typ ingen luft eller nått

- Haha, slår vad om att jag kommer göra något sånt

- Hm, vi får väl se?

- Ha, antagligen

Vi tog mat och jag såg killarna sitta vid ett bord vid fönstret. Jag vinkade och dom vinkade glatt tillbaka, det satt en annan kille med dom ockå. Cameron gick till sina vänner på andra sidan salen.

- Ses sen då Fo

- Hej, sa jag och vinkade till han och satte mig bredvid Alex och mittemot Chaz.

- Så ser man där Fo, killar på en gång, sa Alex och knuffa till mig lös på axeln med hans axel

- Haha, nej vi går i samma klass bara

- Alla klasser? sa Chaz förvånat

- Nej, ingen har väl det?

- Vet inte

- Nej men literatur, engelska, gympa och foto

- Tar du foto som extra kurs?

- Ja, ni då?

- Film, sa Alex och skrattade

- Språk, sa dom andra

- Alla språk, dt är ju asdrygt! sa jag och tog en stor bit avv pizzan

- Jäävlar, inte små tuggor eller! sa Alex

- Meh, jag är hungrig!

- Slår vad om att jag kan äta mer än du, sa han och skrattade

- It's on! Hur många har du ätigt nu?

- Två

- Meh, då får du vänta tills jag ätigt upp dom här två bitarna sen hämtar jag mer

- Ja med

Jag åt upp på kanske tre minuter och vi gick skattande efter mer.

 

två och en halv timmer senare

 

Äntligen slut! Jag slängde in böckerna i skåpet och slog argt igen det. Folk kollade knstigt på mig men jag brydde mig inte och satte i IPod hörlurarna och playade en av mina favorit låtar. Hedley - Perfect och gick ut genom dörrarna. Det regnade nu och alla var helt borta. Jag sprng fort till bilen och stängde bildörren om mig och satte i bilnyckeln. Jag hade undan lite hår från ögonen och körde iväg. Dagen hade startat bra men sen så... Åhh! Jag är så jävla sur just nu. Jag körde hem till mig och såg Chaz utanför hans hus. Jag körde förbi och svänge snabbt in på uppfarten. Jag hoppade ut och smällde igen dörren och rusade in. Det regnade asmycket, me jag älskade regn så det var ok. Jag sprng upp på mitt rum och böt om till mjukis byxor och en stor munkjacka som jag fällde upp luvan på och tog på mig ett par joggingskor. Jag måste få ut min ilska på något så en joggingtur skulle nog göra bra. Jag tog min IPod och satte i hörlurarna och srpang ner igen. Låste för pappa var inte hemma som vanligt. Ta mig inte fel, jag älskar pappa men jag önskade han kunde vara hemma lite oftare.

Jag började att springa och bara lät det gå. Jag såg inte upp men tillslut så kom jag fram till stranden. Jag ut di och gick runt lite. Jag kände tillochmed att jag började grina, jag är en människa men jag hade inte gråtigt på typ sex år. Sen mamma dog, med det så började jag gråta ännu mer

 

-Fo? sa plötslig en röst bakom mig. Jag röck till och tårkade mina tårar.

- Öm, Chaz, hej! sa jag och log fejkat fast jag bara kände för att dö just nu i den här stunden

- Är något fel?

- Nej jag...

- Du, jag såg att det varnågot fel med dig efter lunchrasten, vad fan hände?

- Jag är bara så jävla dum Chaz...

- Det är du inte

- Jo, jag trodde det skulle bli bättre här men det är fan liksdant här, jag vill hem igen

- Du är hemma

- Nej, jag kommer aldrig vara hemma utan mamma

Han tystnade och jag gick snabbt iväg föt att gå hem eller bara, försvinna...

- Annabelle, sa Chaz och tog tag i min axel

- Snälla... jag måste bara vara, ensam

- Inte nu, du är inte ensam

- Du känner inte mig

- Man jag kan

- Nej, jag måste här ifrån

- Nej det göt du inte, ge det här en chans

- Jag har det, jag är lika mobbad här som i Seattle

 


Kommentarer
Postat av: Siis

O: Varför är hon arg ? xDD

2011-02-21 @ 19:24:58
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Sofia

OMG VAD BRA

2011-02-22 @ 00:03:33
URL: http://justindbstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0