We All Have Our Story To Tell - Del 5

- Öm, jaa...

- Vadå? Kan du liksom göra sånt?

- Ja, jag lärde mig det när jag typ var fem, lika så med surfingen

- Ok, du voltar, surfar och skejtar. Vem är du? sa James

- Ok, ni är creepy nu, sa hon och tog upp sin long board med foten.

- Vi? sa Harvey och gapade

- Jaa, kan inte en tjej göra sånt eller?


Tumblr_lbiefp6ozy1qdqwbbo1_500_large

Chaz's perspektiv

- Är ni hungriga eller för jag typ dööör! sa Fo och skrattade

- Ashungrig! sa jag och dom andra höll med. Vi åke iväg till McDonalds och köpte mat och vi tog och åt den id skateparken. Vi börjad prata lite och jag vet inte hur men vi kom in på intressen.

- Så, Fo... sportar du mer än skate eller?

- Jepp, jag spelar amerikans fotboll och surfar

- Ok du är typ den coolaste tjejen här

- Haha, tackar... sa hon och log. Hon hade ett så sött leende, hon var så söt. Inte snygg, eller jo det var hon också men...

Efter en timme i skateparken så var Fo tvungen att åka hem. Jag följde med henne för jag skulle också hem. Och vi bodde typ fem hus emellan. Jag kände att jag fick ett sms så jag stannade och kolla vem det var ifrån.

Wazzup, Justin skicka nyss ett sms till mig, han kommer nästa vecka så då ,åste vi hääänga! Ta med den där tjejen ockås, hon verkar ju ascool! ;) Ryan... äntligen skulle Justin komma! Han hade ju typ varigt på turne hela våren och vintern. Vi hade inte sett varan på typ fem månader.

 

- Vem var det? frågade Fo när jag läst klart sms:et

- Öm, en vän... sa jag och fortsatte att åka. jag svängde in till mitt hus och sa hej

Hon vinkade och körde iväg mot hennes hus. Hon hoppade upp på en parkbänk och flippade skateboarden. Oh hon är helt... wow!

 

Fo's perspektiv

Jag körde in i garaget och sprng in. Det var typ midnatt och pappa sov nog. Jag sprang upp till mitt rum och böt om till mina sov kläder. Jag såg ut mot fönstret och såg att huset bredvid vårat hade ett sovrum mitt emot mitt. Man kunde se in men det var mörkt. Ingen bodde väl där för jag hade inte sett någon vid det huset. Hm, jag drog av överkastet och hoppade ner. Jag satte väckar klockan på halv åtta. Jag åt ganska mycket men fort, och jag behövde inte sminka mig eller nått. Jag bara slängde på mig något och så kunde jag ta bilen till skolan skulle det gå ännu fortare. Jag somnade på en gång.

 

Alex's perspektiv

Jag låg och tänkte på Annabelle, eller Fo. Jag gillade båda namnen. Hon var inte som alla andra tjejer här, hon vågade säga vad hon tyckte och hon sportade. Coolt, jag slog av sänglampan och somnade nästan på direktien

 

Fo's perspektiv

Jag vaknade av väckar klockan och stängde snabbt av den. JAg klev upp och tog på mig ett par jenas leggins, samma som i måndags och en vit V-ringad t-shirt, min lila, gröna och oranga skjorta och gråa skejtskor. Jag orkade inte ha keps idag så håret fick bara ligga. Jag tog min IPod och IPone och sprang ner till köket.

- God morgon, är du inte sen? sa pappa

- Nejdå, jag är klar ska bara käka sen tar jag bilen, sa jag och slängde ner fyra mackor i brödrosten. Tog fram en skål och flingor med mjölk till. Jag åt inte filmjölk, mådde så grymt illa av det. Lika med cocos. Lite ironiskt eftersom jag kommer från Hawaii. Men aja, jag åt upp på fem minuter och sa hej till pappa som skulle vara borta hela dagen. Jag gick ut till bilen och hade igång den. Radion startade men jag böt station för det var Justin Bieber. Alla tjejer i min förra skola var helt besatt av han. Trots det hade jag aldrig sett honom, asså på biler eller nått. Jag är liksom bara på youtube när jag lägger upp videos eller lyssnar på The Maine, som jag har alla låtar på IPoden så det blir inte så ofta. En riktig låt började, We The Kings - We'll Be A Dream

Älskade den låten så grymt mycket. Jag körde mot skolan och såg massa gula skolbussar som släppte av massa ungar. Jag körde in på parkeringen och ställde mig på en tom plats. Alla var typ helt galna, mest för mig nog för jag hittade ingenstans i den här skolan. Jag var knuffad runt och trampad. Men jag var van vid det, vet inte riktigt hur jag har blivigt det men...

 

Jag hittade fram till expeditionen och klev in, eller snarare ramlade in. En mellanålders kvinna såg upp från dator skärmen och log vänligt.

- Hej vännen, är det du som är Annabelle Black?

- Ja, jag flytta nyss hit

- Jaa... jag men här har du ditt schema, listor på klassrummen och lite annat som du kan behöva, sa hon och gav mig en mapp med papper.

- Tack, sa jag och gick ut. Det var ingen ute nu, jag hörde klockan ringa och jag såg ner på pappret. Klassrum 12, literatur. Ganska kul, hoppas bara det är en bra lärare. Jag började gå mot sal 12 och svängde in i en korridor där alla salar liksom var på nedervåningen. BANG, jag flög typ ner på golvet och hade en jävla smärta i huvudet igen. Jag hade så klart gått rakt ini någon, eller den hade lika väl gått in i mig. Jag såg upp och såg att det var en kille med stora bruna ögon och ganska mörkbrunt hår. Han var söt måste jag säga fast jag inte så ofta tänkte på killar på det sättet. Jag hade aldrig varigt kär eller nått sånt, var inte min grej... Han log lite svagt och började plocka upp några av mina papper som hade flygit överallt. Jag sträckt mig efter ett papper några meter bort och kände hans hand snudda vid min. Jag drog fort åt mig den och rodnade. JAG, RODNA! Va fan hände nu? Jag såg upp och han såg på mig. Hans ögon gnistrade i solskenet från förnstreet. Jag såg bort och rest mig upp. Han gav mig mappen och log lite snett

- Ledsen, skulle sett mig för

- Det gör inget, jag är Cameron föresten

- Annabelle

- Fint, oj jag måste gå till lektionen. Vad har du föresten?

- Literatur

- Jag med, du är ny va?

- Ja...

- Bra då kan vi säga att jag hjälpte dig hitta, får nog inte så mycket skäll då

- Haha, öm ok

- Kom, sa han och började gå mot ett rum. Jag såg efter honom och log. han vår grymt söt.

 

- Hallå! Släpp ner mig, sa hon och klättrade ut ur vårat grepp. Hon gjorde en lite volt och landade elegant på asfalten. Vi stog och gapade.

- Vad? sa hon och såg konstigt på oss

- du liksom, voltade nyss... sa jag

- Öm, jaa...

- Vadå? Kan du liksom göra sånt?

-Ja, jag lärde mig det när jag typ var fem, lika så med surfingen

- Ok, du voltar, surfar och skejtar. Vem är du? sa James

- Ok, ni är creepy nu, sa hon och tog upp sin long board med foten.

- Vi? sa Harvey och gapade

- Jaa, kan inte en tjej göra sånt eller?

 


Kommentarer
Postat av: Siis

Aww.. Kommer bli jätte mycket kärlek, alla killar gillar henne O: MEERR :DD

2011-02-20 @ 19:11:06
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anna

memreemrmemrmermremrmeemrremmremre

2011-02-20 @ 23:14:05
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0