We All Have Our Story To Tell - Del 4

- Coolt, vi är också 17, eller inte Harvey, han är en jäkla senior! sa en ganska lång röd hårig kille. Dom skrattade och jag kände hur jag började gilla dom här killarna.
- Jag är James, sa den rödhårige och pekade på sig själv.
- A, Harvey som du hörde, sa den långa brunhårige killen, han puttade till den blonda och skrattade lite.
- Alex, sa han och log ett litet leende, han hade gröna ögon och jag kände hur han var den, hm, bästa av dom?
- Chaz som du redan vet, sa Chaz
- Och jag är den sista och bästa, Michael, sa en normal lång kille med svart, kort hår och bruna ögon. Han var lite mörkhyad och hade solglasögon på sig. Ok, jag vill inte låta rasistisk men han var nog asiat. Asså det där lät fel men han var det.
- Ha, aa Annabelle som sagt, men om ni ska säga något till mig så säg Fo
- Ok, Fo... sa Chaz och skrattade.

Tumblr_lgd12sr2in1qe40sbo1_500_large

Fo's perspektiv

Det tog typ hela dagen för att fixa i ordning allt i huset med möbler och, ja allt. Jag var klar med mitt rum när klockan var sju. Och då hade vi börjat redan klcoan nio. Tio timmar! Jag satte upp det sista fotot på väggen. Kendall, Taylor och Jordan som skejtade.  Jag tog upp min laptop och fixade iordning videon från igår. Det tog tio minuter att klippa oxh fixa mitt speciella intro klipp vilket var några ihop satte videor med MGMT - Kids låten lite kort innan videon börjar på riktigt. Jag la ut det på YouTube och loggade sedan in på Twitter. 10 nya följare. Jag såg att det var Chaz och dom andra sen några andra som jag ärligt inte hade någon aning om vilka det var.

Kanada är väl..bra än så läng, tror jag ska dra ut på long boarden igen! skrev jag och slog igen datorn. Jag sprang ner men lät balkong dörren stå öppen. Kunde vara skönt med lite frisk luft sen ikväll.

 

Det var bara ett par som var ute på gatan. Jag hade tagit med min systemkamera så jag kunde fota lite. Jag började med att fota på huset sen åkte jag ner mot stranden.

 

Chaz's perspektiv

Jag såg när hon åkte förbi skateparken och svängde ner mot stranden. Hon hade ett par kortare jeans shorts än igår men samma tjocktröja och en röd mössa. Och hon hade en kemara runt halsen. Jag såg efte rhenne och kände hur någon knuffade till mig lite.

- Yo Chaz, vad är det? sa James och skrattade

- Öm, nej inget, sa jag och såg mot killarna. Dom satt vid "vårat" bord på sidan av skejtparken.

- Dude, du typ dregla efter Fo, sa Harvey och dom andra skrattade

- Lägg av! sa jag och slog han löst på axeln. Alex tittade också efter henne.

- Ska vi kolla vad hon gör? Hon kanske vill skejta med oss... sa Michael och tog på sig sina typiska solglasögon.

- Yeah, kom igen! sa James och vi körde efter henne. Alex var lite bakom så jag sakta ner och väntade.

- Vad är det? frågade jag honom

- Inget, tror jag behöver fixa brädan bara, sa han och körde vidare. Väl vid stranden så såg vi Fo ligga i sanden och fota. Vi såg på varran och sprang sen fram till henne. Hon ropade till när vi lyfte upp henne och bärde med henne upp till vägen.

- Hallå! Släpp ner mig, sa hon och klättrade ut ur vårat grepp. Hon gjorde en lite volt och landade elegant på asfalten. Vi stog och gapade.

- Vad? sa hon och såg konstigt på oss

- du liksom, voltade nyss... sa jag

- Öm, jaa...

- Vadå? Kan du liksom göra sånt?

- Ja, jag lärde mig det när jag typ var fem, lika så med surfingen

- Ok, du voltar, surfar och skejtar. Vem är du? sa James

- Ok, ni är creepy nu, sa hon och tog upp sin long board med foten.

- Vi? sa Harvey och gapade

- Jaa, kan inte en tjej göra sånt eller?

 


Kommentarer
Postat av: clara

gr8!! :D

2011-02-20 @ 11:40:42
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeer ;)

2011-02-20 @ 11:46:32
Postat av: Anna

meeer :D

2011-02-20 @ 12:01:57
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Gissa xD

Så himla bra:D

När kommer nästa del?

2011-02-20 @ 13:55:28
URL: http://sweetannies.blogg.se/
Postat av: Siis

hahha.. Meer :D

2011-02-20 @ 17:05:09
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ! började precis läsa din "story" och jag älskar den! <3

2011-02-20 @ 18:21:36
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0