We All Have Our Story To Tell - Del 3

Jag tyckte jag kände igen honom men kom inte på vem... Mörkbrunt hår och ganska lång kunde jag se. Hm, jag brydde mig inte så mycket och fortsatte att leta efter McDonalds. Tillslut såg jag do gyllene bågarna ochs vängde in där. Det var ett gäng killar där inne som satt och snackade när jag gick in. Dom tystnade lite och kollade förvånat på mig. Jag bärde Longboarden i ena handen och filmkameran i andra, avstängd. Jag beställde en stor jordgubbs milkshake och betalade. Jag hörde några av killarna viska om mig. Creeper eller? Åh, jag gick ut och körde iväg. Jag såg tillbaka och såg Chaz bland killarna. Vänta, det var han som hade skejtat framför mig såg jag nu på hans kläder. Dom stirrade efter mig. Men allvarligt, vad är det med dom? Har dom aldrig sett en tjej på long board eller? Med slitna jeans shorts till knäna och en stor mörkblå munkjacka med grön keps och solglasögon. Wow, jag är speciell här eller? One of a kind!

Jag slog på filmkameran igen och fortsatte Vlogga


Tumblr_lgaa0hgigi1qco3fko1_500_large
Fo's perspektiv
Jag fortsatte att skejta igenom stan. Åter igen var ingen ute. Jag skejtade fram till en INFO skylt om staden. Skadade väl aldrig att få veta hur många som bodde här. 32,000 wow, kunde man inte tro. Men det var åtminstone varmt här nu innan sommaren. Det var Maj men endå. Snart sommarlov, kunde inte vänta. Måste få killarna att komma då. Jag hörde massa folk ropa och skratta. Killarna från McDonalds kom och gick, vissa på skateboards. Jag såg Chaz vid dom, han såg upp och såg mig. Jag ryckte till och körde iväg. Jag hörde att dom kom efter mig, men creepers ännu mer nu eller! Jag hadde helt kommigt bort här nu, var fan var mitt hus? Jag vände mig om och såg fem killar komma på skateboards efter mig. Chaz var en av dom. men! Åh, kan dom bara... gah! Jag körde ne rmot stranden igen och solen sken skönt, jag trodde det skulle vara hur kallt som helst här uppe. Fast det var inte så mycke skillnad från Seattle och Kanada. Hm, skönt eller bara drygt?
Jag svängde in på en lite väg som typ ledde in till värsta skogen. Det var asfalterat så det gick bra med long boarden. Det bliev lite kallt om benen för nu var det skugga. Men jag forsatte skejta. Längre och längre in. Tillslut så såg jag ett slut på vägen. Men varför... åh killarna var förtfarande efter mig. Jag stannade och var på väg att vända när jag typ krockade in i en av killarna. Dom andra typ asgarvade medan jag fick en jävla smärta i huvut. Kan dom inte se sig för eller? Åh, det var inte Chaz iallafall. Han var en av dom som skrattade. Den här killen var blond, lång och hade en grå mössa på sig. Jag vet inte men jag bara tycker killar ser bättre ut i mössor. Om dom inte passar i det...diss! Han log och klev av sin skatboard.
- Sorry, trodde du inte skulle stanna... sa han och skrattade lite. Åh, så klart skulle dom spela coola och bara åh sorry!
- Gör inget, sa jag och tog upp min IPone, ingen täckning
- Ingen täckning här inne, sa Chaz
- Ser det, sa jag och la ner den i jeans fickan igen. Jag såg upp och såg alla killar stirra på mig
- Vad? sa jag surt och stirrade tillbaka. Alla såg bort och jag kunde se Chaz små le lite

Jag tog upp min Long Board och började gå tillbaka
- Vänta, Annabelle! ropade Chaz och sprng fram till mig
- Ja?
- Öm, vill du? Typ skejta eller något?
- Nej tack, skejtar helst ensam, sa jag ch åkte ibäg. Jag kände deras blickar i ryggen och hörde fler hjul mot asfalten när dom åkte efter mig. Jag ökade farten och var snart ute i solen igen. Jag såg killarna som gick komma från vänster så jag åkte till höger, neråt. Jag såg en flyttbil åka förbi, den måste till oss. Jag försökte köra ikapp men den försvann efter fem minuter, fuck!

Jag tog fram min kamera igen och började Vlogga igen.
- Så, vilse i Kanada, del 1... försöker hitta hem, såg flyttbilen nyss men den försvann! Bra start här då, NOT! Kendall, Tyler och Jordan, jag vet ni kommer kolla på den här... jag saknar er! aja, ska dra och försöka att få bort några killar som förföljer mig, hör dom nu.. BYE! sa jag och stängde av kameran, tur för killarna kom precis och typ omringade mig.
- Skatetjejen, vad görs? sa en av killarna
Jag svarade inte utan bara förskte hitta hem. Det var jävligt kallt för benen nu!
- Yo, svara då!
- Varför då? sa jag och körde bort från dom
- Dude, hon har ju attityd, sa någon till Chaz zom skrattade.

Äntligen såg jag vårat hus! Alla killar bakom mig, men åhh! Nu vet dom var jag bor, fast det visste ju redan Chaz så... Fuck! Jag körde fram till huset och hoppade vant av long boarden och hade upp den på ryggen så jag höll om den med händerna men den vilade på ryggen. Killarna stannade och en visslade.
- Nice hus? Du är ny här va?
- Ja, eftersom det är en flyttbil här som bär in massa möbler in i det där huset, sa jag och skakade på huvudet
- Key, ville bara vara säker, sa han och skrattade lite
- Hette du Annabelle? sa den blonda med mössan. Jag nickade och sa sen
- Men jag kallas Fo
- Fo? Varför? sa Chaz och såg på mig
- Vet inte, sa jag och röck på axlarna. - Mina vänner hemma började säga så och sen så bara blev det så
- Coolt, var är du från då?
- Vi flytta hit från Seattle men är från Hawaii från början
- Hawaii? Sweet, men du ser inte så...aa du vet
- Pappa är från Arizona och mamma var från Italien, dom fick mig när dom bodde på Hawaii sen så flytta vi till Seattle när min mamam dog, sa jag och såg ner på mina skor.
- Åh, jag är så ledsen, sa den blonda.
- gör inget, ni visste inte men jag har liksom kommigt över det, sånt händer. That's life, sa jag och kände mig lite bättre. Jag hade typ inte sagt det till någon förr än Kendall, Taylor och Jordan.
- Så, dina vänner... är dom nå heta då? sa en kille och skrattade. En annan high fivade och Chaz och den blonda, ja det syntes dom skämdes. Hm, hade dom faktiskt nått vett?
- Hm, ja det kan man väl säga, men jag visste inte ni gilla killar?
Dom sluta skratta och såg på mig
- Vänta, är sina polare killar?
Jag nickade och såg lite roat på dom.
- Jepp, har inga tjejkompisar, dom är så jävla töntiga, sa ja och skrattade lite
- Dude, jag gillar dig, du har ju lite style emot alla andra tjejer här.
- Hm, dude, jag tar det som en komplimang
- Haha, ska du börja i sklan här eller? Hur gammal är du by the way?
- 17, aa ska börja i övermorrn
- Coolt, vi är också 17, eller inte Harvey, han är en jäkla senior! sa en ganska lång röd hårig kille. Dom skrattade och jag kände hur jag började gilla dom här killarna.
- Jag är James, sa den rödhårige och pekade på sig själv.
- A, Harvey som du hörde, sa den långa brunhårige killen, han puttade till den blonda och skrattade lite.
- Alex, sa han och log ett litet leende, han hade gröna ögon och jag kände hur han var den, hm, bästa av dom?
- Chaz som du redan vet, sa Chaz
- Och jag är den sista och bästa, Michael, sa en normal lång kille med svart, kort hår och bruna ögon. Han var lite mörkhyad och hade solglasögon på sig. Ok, jag vill inte låta rasistisk men han var nog asiat. Asså det där lät fel men han var det.
- Ha, aa Annabelle som sagt, men om ni ska säga något till mig så säg Fo
- Ok, Fo... sa Chaz och skrattade.


Om ni vill kan jag kanske lägga in bilder på killarna. Men säg till i så fall ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg killarnas bilder ...och skriiv mer längtar redan!!!1

2011-02-19 @ 19:48:27
Postat av: Siis

Jah lägg ut.. men Ryan presenterade inte sig O:

2011-02-19 @ 20:18:06
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anna

"Ok, jag vill inte låta rasistisk men han var nog asiat." HAHAHAHAHHAHA, ASGARV!!!! XD MER DIN PUSSY!!! :D :D :D :D btw, .... va inte ryan med?!?!??! :D

2011-02-19 @ 21:31:27
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer :D<3

2011-02-19 @ 22:33:22
Postat av: clara

MELLANRUM FÖRFAN!! o.O

2011-02-20 @ 00:11:26
URL: http://claran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0