We All Have Our Story To Tell - Del 1

- Eh, dude, ok jag vet var det är men va fan, jag vill vara här i Seattle med er idioter, sa jag och puttade tillbaka.
- Och det får du inte för du är minderårig? sa Jordan, den smarta av oss. Ah, jag var väl inte helt pantade heller men jag var mer... crazy än smart?
- Nepp, men vi åker inte fören på tisdag
- Komemr du till skolan på måndagen då eller? frågade Taylor som bara hade stått tyst
- Tror det, msåte väl säga hejdå till dom andra kanske?
- Ah, men det är väl vi som betyder något för oss? sa Kendall skämtsamt och la armen runt mig.
- Haha, ja så klart...

Tumblr_lcvuq6lpzq1qdb825o1_400_large

Fo's perspektiv

Sista skoldagen. Wie! Åter igen, nej... Men nu är sista gången för hämd, hämd för alla jävla kommentarer Jessie och hennes gäng har gett mig under alla dom här åren. Jag tog på mig mina vita converse, mörkblå jeans leggings, svarta V-ringade T-shirten. Jag bara älskade V-ringat! OCh jag tog min lila tjock tröja över. Fick duga. Hade även upp håret i en hästsvans och hade på mig min lila keps över och snurrade runt dne så skärmen kom på sidan. Min IPod låg i väskan och så mina hörlurar, brukade jämt glömma dom annars men nu så var dom med!

 

Jag tog min stora svarta Rang Rover och körde till skolan. Sista dagen som sagt, slå på stort?

Jag gick in genom dörrarna och likadant som varje dag så fick jag typ en miljon blickar på mig. Jag var ganska trött på det men men... Jag såg Jessie stå vid hennes skåp med hennes pojkvän Lucas. Blond, lång och en av hockey spelarna på skolan, så klart den populära killen. Lika som Jessie, men dom gillade inte varran, det såg alla. Som var bara tillsammans för alla sa det. Så jävla fega så man inte kan tro det. Det var en månad kavr av skolan så jag  skulle missa skolbalen, buhu. Not... Dom skulle väl vinna endå, det fatta man. Synd för dom bryr sig inte ett skit om den hä skolan. Eller ioförsig. Den var allt för dom, utan den skulle dom vara som alla andra, o populära! Åh nej, så hemskt...

 

Jessie såg upp och såg mig. Hon viskade något och skrattade. Så gjorde Lucas. Jag gic fram till dom och log falkst. Hon såg förvånat på mig.

- Vad gör du här? sa hon surt och bitch blickade mig.

- Jag ville bara säga hur jag avudas dig, sa jag coh log

- Menar du det? sa hon och såg konstigt men egoistiskt på mig

- Ja, jag skulle aldrig klara av att vara så falks som du, jag menar... wow, plast rakt igenom! sa jag med ett leende på läpparna och gick där ifrån. Jag kunde se Lucas le. Creeper eller? Men jag hade bestämmt vad jag skulle göra idag. Håna Jessie så mcyket som det går. Kanske skulle fälla henne i matsalen eller nått? Hm, det skulle vara så kul! Hoppas hon bröt sin operede näsa i fallet.

 

Jag såg Kendall och Taylor vid deras skåp som också var bredvid mitt. Jag sprang fram och Kendall fistpumpade mig igen.

- Yo guurl! sa han och skrattade.

- Stoked för sista dagen? sa Taylor och fistpumped mig också. Det var liksom våran hälsning. Joppas jag hittade någon i Kanada som kunde göra det annars skulle jag bli helt galen!

- Yepp! Ska ge igen på Jessie idag

- Nice!

Vi snackade lite mer tills klockan ringde och vi gick till våra klasser.

 

Lunch

 

- Så, hur lång har du kommigt på att ge igen? frågade Jordan och log

- Hm, vet inte riktig. Oh, där är hon, brb, sa jag och reste mig upp.

- Vad ska... oh lycka till, sa Kendall när han såg Jessie och hennes gäng komma.

Jag gick lite på sidan och var berädd att få henne att falla. Hon hade gjort det här så grymt många gånger för mig.

 

Precis när hon gick förbi så puttade jag ut dryckbacken och som tur var så blundade alla i just den stunden för dom skrattade åt nått som var sååå kul. Jessie fick in foten in i backen och typ ramlade på en gång. Hon tog tag i en bordskant där en bricka stog och eftersom den inte satt fast så kom all mat på den över henne och hennes vita linne eller vad fan det var för nått. Hon skrek och började grina. Alla blev helt tysta och bara stirrade på henne innan alla började asgrava. Yes! Hon reste sig upp och alla i hennes gäng bara gapade. Jag kunde se Lucas skratta och lika så dom andra killarna i hockeylaget.

Jag log och gick fram till henne.

- Se, plast hela du, ingen av dina vänner hjälper dig upp. Dom bara skrattar, viskade jag till henen. Hon reste sig upp och såg sig helt förkrossat runt i matsalen. Alla skrattade och pekade på henne. Hon såg sedan på mig och skrek rakt ur.

- Din lilla!! Du ska få för det här nästa vecka, du ska aldrig få en säker stund din jävla lilla bitch! AHHHHHHHHHHHHH! skrek hon och rusade ut från matsalen. Hon slet med sig Lucas som forfarnde asgarvade så han grät. Tjejerna såg förskräckt omkring sig, dom var helt borta utan sin ledare som sagt. Jag skrattde och gick till killarna igen. Dom high Fivade mig och busvisslade. Det fick dom göra, det är ju sista degen i den här jävla skolan!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: HemligtxD

Den nya novellen är jätte bra:D

2011-02-19 @ 11:02:44
URL: http://sweetannies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome, mera! :D

2011-02-19 @ 12:13:25
Postat av: Anonym

hahahaa bäst :D

meeeer ;)<3

2011-02-19 @ 13:14:01
Postat av: Anna

meer :D

2011-02-19 @ 14:23:39
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Siis

meer :D

2011-02-19 @ 14:31:34
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer

2011-02-19 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0