I Think I'm In Love - Del 44

Jag låg fortfarande på marken när Lucy la på.

- kom igen! Vi möter Catlin i gallerian om tio!

- Åh, du ska få!

- Haha, sure! Vem är det som vinner alla brottningsmatcher melan oss?

- Du...



Lucys perspektiv

Efter att ha gått runt och shoppat i kanske en och en halv timme så tyckte vi det räckte för nu. Jag hade bara köpt ett par sandaler, bruna, och en jeans jacka, ljus blå. Vi vr på väg ut när jag såg en assnygg klänning. Jag gick in i affären och såg på priset. 1000 kr, shit! För dyr... Jag såg ledsamt ner på mina utslitna skor och kände en hand på axeln.

- Vad kosta den? frågade Catlin och log lite, hon såg att jag var ledsen och förstog själv att de kost för mycket.

- 1000 kr, men du! Victoria! ropade hon och Vic kom fram från några högar med kläder. Catlin viskade något till henne och dom log båda sen så gick vi hem till mig och Vic. Jag slängde in mina grejer i mitt rum på sängen och sprang ner igen. Vi tänkte vi skulle göra pizza till lunch. Catlin gjorde degen, jag fick ha på taco sås och annta. och Vic fick ha på toppingen. Vi körde in den i ungnen och ringde till killarna. Dom tackade ja och var på väg till oss. Vi började spela lite kort medan vi väntade på pizzan.

 

Plötsligt så kom killarna in och brottades. Jag sprng dit och drog undan dom från varran.

- Lucy! sa Justin och kysste mig på kinden.

- Hej, är ni hungriga?

- Jätte! ropade alla och Catlin ropade från köket.

- Låter som ni kom i rätt tid, sa jag coh vi gick in i köket.

 

*Kvällen*

 

- Justin, hejdå! sa jag och kysste honom en till gång.

- Måste vi gå?

- Jaaa! Hej!

- Hej!

Jag skrattade och gick upp till mig. Victoria följde med Ryan hem till han. Suck...

Ensam hemma igen. Jag gick ut på min balkong och såg mot logans hus. Jag hade inte sett han på länge nu! Jag klättrade ner och sprng ot hans hus. Jag kastade en sten. Inget, men jag hörde en gittar spela från hans rum. Jag satte mig ner på gräsmattan och väntade en stund. Han dök upp i fönstret och jag kastade en till sten. Han slutade spela och såg ner på mig. Ett stort leende dök upp på hans läppar och han försvann igen. Han gjorde lika som förr och tog tag om mig bakifrån. Jag hoppade till nu också men skrattade.

- Du är väldigt lätt skrämd!

- Vänta bara! Haha...

 

Justins perspektiv

Jag vaknade och slängde mig upp ur sängen. Jag stannade till och kom ihåg att det bara var en mardröm. Jag satte mig ner på sängen igen och somnade om.

 

Jag vaknade två timmar senare av att min mobil ringde. Jag svarade och slängde ner huvudet på kudden igen

- Justin! Du har väl inte köpt något till Lucys födelsedag än va? sa Catlin

- Catlin? sa jag trött och förvirrat

- Ja, Justin...sover du nu?

- Va? ja...

- Den är 14:30!

- What!?

 

Catlins perspektiv

Yes! Han hade sagt sa till att köpa klänningen till Lucy. Hon fylde om en månad med den passade så himla perfekt! Plus nu så mistänkte nått

 

Lucys perspektiv

Jag vaknade upp av att solen sken i mina ögon. åh! Jag reste mig upp till sittande stälning och såg ner på klockan. Tio... Jag tog upp mbilen och gick ut på balkongen och klättrade ner. Jag måste bara in i skogen. Mitt tänke ställe... jag hade ett svårt beslut att fatta.


Vilket beslut?

Asså, jag vill bara få slut på den här Novellen! Den är så trååååkig! Vill börja på en ny snart!


Kommentarer
Postat av: Siis

Öhmm.. Gör det då? ;S

2011-02-12 @ 18:52:59
URL: http://musicflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0