I Think I'm In Love - Del 43

- Jag vet inte...men jag har en grej till dig, sa han och tog upp en liten brun ask. Jag såg förvånat på den och sen på Ryan igen.

- Ryan...du behöver inte

- Öppna

Jag tog asken och öppnade. Ett halsband med ett hjärta som berlock låg på en svart silkesfilt. V.R stog insrstat i guld hjärtat. Jag kramde om Ryan och kysste han på kinden. Hans ögon lysste upp och han log.

- Kan du ha på det på mig? frågade jag och tog upp håret. Han tog upp halsbandet och lad det försiktigt på min hals. Han spände det och sa att jag kunde släppa ner håret.

- Så, står R:et för Ryan eller Ramone?

- Det får du välja... sa han och kysste mig igen



Lucys perspektiv

- Hej, hur är rummet då?

- Awesome!

- Och Ryan?

- Llägg av!

- Kom igen, ni har ju typ varigt med varran varje dag! Oc...vänta! får kolla på halsbandet!

- Nej!

Hon spang iväg och jag jagade efter henne. Hon sprang ner för trappan och in i köket.

- Vic! Ge mig halsbandet!

- Nej! Varför ska du det?

- Det stog något på det! Typ Ryan eller nått

- Nej det gjorde det inte!

- Få se då!

- Nej, det är mitt..LUCY!

Jag hoppade upp på hennes rygg och grep efter halsbandet.

- LUCY! HOPPA AV MIN RY...

- AHH! Vic tappade balansen och ramlade ner på kakelgolvet.

Vi började båda asgarva och kunde inte sluta. Telefonen ringde och jag kröp fram för att svara.

- Hej Catlin!

- Hej, vad gör ni?

- Inget, jag försöker se Vic...be right back!

- Öm, ok...Lucy?

 

Catlins perspektiv

- Lucy! Släpp mig! hörde jag Victoria skrika i bakrunden.

- Aha! V.R!

- Det står för Ramone!

- Ah, sure! du fick välja eller hur!

- ...

- DU VALDE RYAN!

- Lucy!

Jag hörde fotsteg och hörde hur någon tog luren.

- Hej igen... sa Lucy och skrattade

- Vad gjorde du?

- Brotta ner Vic för att se hennes halsband

- Hörde det, Ryan?

- Ah, dom är nog tillsammans tror jag, han har gett henne ett halsband där det står V.R

- Aw! Du, vill ni gå och shoppa idag?

- Visst, vi kommer snart, ska bara byta om så möts vi där?

- Super, hej!

- Hej

 

Victorias perspektiv

Jag låg fortfarande på marken när Lucy la på.

- kom igen! Vi möter Catlin i gallerian om tio!

- Åh, du ska få!

- Haha, sure! Vem är det som vinner alla brottningsmatcher melan oss?

- Du...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0