I Think I'm In Love - Del 40

- Öm, ok...men?

- Jaja, men..ok! Kom då

- Älskar dig med, hej...


Tumblr_lg334tkety1qf30uco1_500_large

Lucys perspektiv

- Vem var det? frågade Vic när jag lagt på.

- Öm, Justin...

- Och...?

- Dom skulle tydligen komma över

- Dom?

- Ja, han, Ryan och Chaz

- RYAN!? skrek hon och började hoppa upp och ner

- Öm, Vic...?

Hon hörde inte utan fortsatte att hoppa runt

- VIC! skrek jag för att överrösta hennes skrik

- Ryan!! Åh!!!

- Vic! Var inte du värsta depp nyss?

- Jo men, Ryan kommer hit! Ryan!

- Vad är det med han?

- Han är ju typ, AHHH! När kommer dom?

 

20 minuter senare

- Wow, det gick fort, sa Chaz och nickde ut mot balkongen där Vic och ryan satt och höll hand.

- Eller hur! sa Justin och fortsatte att kolla på filmen. Mamma var borta igen, nu skulle hon vara i Kina i typ en hel vecka. Jag hade ringt och berättat om Victoria och hon hade barat sagt ja. Bra att hon brydde sig...

- Du...Lucy, kan jag prata med dig? sa Chaz och båda jag och Justin såg förvånat på han.

- Öm, ok...

Justin muttrade llite men kola sedan på filmen igen, han ahde tagit någon konstig komedi...

- Vad är det? frågade jag Chaz när han stängt dörren om oss

- Jag såg er...

- Oss?

- Dig och Ryan

- Jag...vet inte vad du pratar om, Chaz, sa jag nervöst

- Menar ni nått med det eller?

- Nej, det var...en olycka

Han höjde på ögonbryned men jag höll kvar mitt poker face, otroligt nog

- Chaz, det var en olycka! Kom så kollar vi klart på filmen... sa jag coh gick in igen

- Vad prata ni om? frågade Justin på en gång

- Ryan och...

- VICTOIA! Sa jag snabbt och puttade till Chaz. Justin skulle inte få redapå något om det här.

- Aj... viskade Chaz i mitt öra. Jag puttade till han igen och han höll tyst.

- öm ok, få in ryan och Victoria så kan vi kolla på en skräckfilm eller nått! sa justin och log stort.

- Måste vi se en skräckfilm? frågade jag och såg ledset på Justin

- Snääällla! sa Justin och jag satte mig i hans knä.

- Bara om jag får blunda! sa jag och skrattade. Han kramade om mig och ropade på Ryan och Vic. Vi hörde ett skrik från balkongn och Ryan och Vic kom in genom dörren. Ryan såg lite surt mot Justin com skrattade och satte igång filmen. Ryan och Vic satte sig på min stora, "fluffiga" matta och Chaz satte sig bredvid Justin.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0