I Think I'm In Love - Del 39

- Jag älskar dig! sa hon och såg in i mina ögon. jag log och kysste tillbaka, jag kände hur hon log i kyssen vilket fick mig att le också.
- Jag älskar dig med
- Hejdå
- Hej, ses immorrn?
- Så klart, hej
- Hej

http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6789140/tumblr_lftj0j4jac1qg775jo1_500_large.jpg?1296583331

Lucys perspektiv

- Vic, vad är det? frågade jag och såg oroligt på henne. Hon hade varigt så ovanligt låg nu ikväll.

- Va? Ne, inget... sa hon tyst och såg ner på hennes fötter.

- Vic, jag ser att det är något, berätta, du kan lita på mig, det vet du

- Det är pappa...

- Jag trodde han hade det bra nu

- Han...han flytta...utan mig, sa hon och jag såg tårarna komma. Jag såg förvånat på henne och kramade sedan om henne.

Vi satt så några minuter tills hon var redo att berätta.

-Han sa han skulle fytta, jag sa nej men han...han sa att om jag inte åkte så åkte han ensam, jag struntade i det för jag trodde inte han mena allvar så jag gick iväg. När jag kom tillbaka så...var han, borta...

Hon började gråta igen och jag kramade om henne,

- Du vet att du alltid har en plats hos oss, det här är ett så stort hus så det finns extra rum, ett mitt emot mig! sa jag och kände hur Vic slutade att gråta lika mycket.

- Menar du det? Skulle jag kunna få bo här?

- Jag menar det verkligen

- Åh, tack så hemst mycket, du är den bästa vän man kan ha Lucy! sa hon och slängde sig i mina armar, jag log och tänkte samma sak om henne.

- jag älskar dig Vic!

- Jag älskar dig Lucy!

 

Justins perspektiv

- Vad ska vi göra nu då? frågade Chaz och slängde igrån sig spel-kontrollen. Han hade förlorat mot Ryan igen som också slängde iväg sin kontroll han med.

- Kan vi inte typ...åka till Lucy eller nått? sa Chaz efter någon minut av tystnad

- Öm, jag vet inte...hon och Victoria ville vara ensamma tror jag...

- Victoria!? sa Ryan högt och reste sig snabbt upp. Jag skulle inte sagt något, han ahde ju liksom just gjort slut med Tori. Chaz såg konstigt mot Ryan och sedan på mig.

- Är du säker på att dom ville vara ensamma? sa Ryan och log lite i smyg

- Jag...jag vet inte

- men ring och fråga!

 

Victorias perspektiv

- Öm, ok...men?

- Jaja, men..ok! Kom då

- Älskar dig med, hej...

 


Kommentarer
Postat av: Siis

MEERR o:

2011-02-06 @ 10:53:23
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer!

2011-02-06 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0