I Think I'm In Love - Del 38

- Ryan! där är ni! halv ropade Chaz i grnden, vi hoppade båda till högt och såg skrämt mot Chaz.
- Vad är det med er då?
- Inget...kom så går vi hem, sa jag och reste mig upp. Ryan kom strack efter mig, han gick bakom mig och pratade lite med Chaz. Jag såg Catlin och Christian...men inte Justin. jag stannade till lite och såg mig om. Helt plötsligt känner jag hur någon lyfter upp mig och håller för mina ögon.
- Justin! Om det är du så lägg av! skrek jag och sparkade lite med benen. Jag kände hur någon höll om mina ben och hur dom la ner mig i en, kundvagn och körde iväg.

Tumblr_lfphb9qyrr1qfo05i_large

Lucys perspektiv
Jag hade nu bott i Atlanta i en månad nu, helt galet. Och om en och en halv månad så började skolan igen. Men nu så längtade jag bara tills senre idag då Victoria skulle komma. Äntligen så hade hon fått tillåtelse att åka! Jagt vart så glad när hon ringde så jag hade varigt tvungen att springa ut i skogen och bara skrika, dansa runt som en galning och skriksjunga lite. Så gjorde jag när jag blev hur glad som helst. Hon skulle komma till Atlanta omkring två. Den var tio nu så två timmar. Alla, som var Ryan, Chaz, Catlin, Christian och Justin, visste redan om att hon skulle komma och ni kan inte fatta hurr galet glad Vic blev när hon fick höra att Chaz, Christian och Ryan var där. Hhon hade värsta crushen på Ryan sen on hittat Justin. Hon var hur glad som helst för att Justin och jag var ett par, hon hade ju inte fått träffa han mer än en gång innan vi flyttat. Jag hade saknat henne så mycket nu den senaste tiden. Visst, Catlin var en av mina bästa vänner men ingen kunde ersätta Vic! Ingen!

FLYGPLATSEN, TVÅ TIMMAR EFTER
- Lucy! ropade hon och sprng mot mig.
- Victoria! ropade jag tillbaka och sprang mot henne. Vi möttes på mitten och kramade om varran.
- Jag har saknat ig så mycket! sa jag och kände hur allt bara föll på plats när hon kom.
- Samma här, L.A är tråkigt utan dig!

Justins perspektiv
Dom stod typ och kramades i flera minuter, folk gick förbi dom och glodde. Fick inte dom kramas eller? Vart lite trött på alla bitchiga tjejer som gick föbi och skrattade. jag var nära på att ropa något efter dom...
Jag kanske måste försöka att inte vara så överbeskyddande mot Lucy. Men jag älskade genne och ville bara hennes bästa...

Efter några minuter till så kom dom fram till mig, Lucy log och kramde om mig, medan hon hadde sin arm runt Victoria som var lite kortare än henne.  Hon andades ganska fort och kom på att hon var ett fan.
- Asså, jag kan inte fatta att min bästa vän är tillsammans med Justin Bieber! sa hon när vi satte oss i min bli, jag tvingade Lucy att köra henne till flygplatsen.
- Wow, stor väska eller? sa jag och skrattade. Lucy skrattade också lite och lyfte upp den i baksätet. Victoria hoppade in efter att Lucy lagt in väskan. Jag satte mig vid ratten och Lucy brevid.
- Så, stannar du...
- En vecka, sa hon och log
- Den kommer bli den mest EPIC veckan av dom alla! halvskrek Lucy och slog på radion. Jag log och tänkte på hur alltid blev så hyper.  
Boys Likes Girls började och Lucy började på en gång sjunga med.
- Kan du den här låten eller?
- Jag älskar den! The First One Is Worst One, When It Comes To A Broken Heart! sjöng hon och jag hörde hur Victoria började sjunga med också. Jag skrattade åt dom och körde vidare mot Lucys hus. Efter tio minuter av den galna ATL trefiken kom vi äntligen fram. Lucy skuttade ut från bilen och öppnade Victorias dörr och tog väskan. Hon och Victoria kramade om varran igen. Tjejer...
- Lägg av! Är det här erat HUS!? ropade Victoria och gapade.
- Jag visste du skulle gilla det! sa Lucy och dom gick vidare in. Jag hade tänkt att åka hem men jag gick efter dom. Helt plötsligt kom Lucyy ut från dörren och kramade om mig och sent kysste mig på läpparna.
- Jag älskar dig! sa hon och såg in i mina ögon. jag log och kysste tillbaka, jag kände hur hon log i kyssen vilket fick mig att le också.
- Jag älskar dig med
- Hejdå
- Hej, ses immorrn?
- Så klart, hej
- Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0