I Think I'm In Love - Del 37

- Jag kom på nu! Du ska...vira in dig i sån där bubbelplast och rula ner för backen vid oss!

- JA! skrek alla och Christian såg surt på oss.

- Jag kommer stinka plast hela tiden då ju!

Vi skrattade och fortsatte med spelet, vi skulle göra alla utmaningar senare...

 


 

Catlins perspektiv

Vi hade alla fått en varsin utmaing, efter två kortgrejer slutade vi med det och bara bestämde utmaningar. VI orkade inte korten...

Chaz skulle gå in i en affär, köpa en rosa enhörning och springa ut på gatan och skrika "I LOVE MY UNICORN! IT'S SO FLUFFY!" medan vi filmade allt.

 

Ryan skulle typ gå in i en TV affär och kolla runt lite tills han helt plötsligt skulle börja grina hur mycket som helst och förklara genom att filmen på TV:n var så sorlig. Han skule stå framför en avstängde TV också.

 

Justin skulle ställa sig mitt i en gång på Walmarts och börja dansa som en galning, typ som en bläckfisk. Allt medan vi filma...

 

Jag skulle vara inne i samma affär som Justin och lägga mig på golvet, mitt i en gång och typ få låtsas ryckningar och sen baa ligga still. Vi skulle få så mycket skäll om dom fick fast oss, vi skulle springa så fort någon anställd kom!

 

Lucy skulle också vara inne i samma sffär och bara skrika rakt ut sen springa ifrån Ryan som skulle komma och jaga henne. Ryan fick en så chill enligt oss så han fick göra en till grej vilket han inte gillade så mycket. Men det vi alla visste, var att den här videon skulle bli hur grym som helst! Vi började att samla in allt vi skulle behöva, kamera...ah, det var typ det. Men vi började gå mot gallerian där vi skulle göra allt. Christian skulle få göra sin inatt, när det inte var så mycket bilar ute.

 

Ryan fick börja, vi gömde oss bakom några staplar med filmer och annat. Han började störtgrina efter kanske tre minuter, en anställd kom  och såg förskräckt på Ryan.

- Men vad är det som har hänt?

- INGET! DET ÄR BARA FILMEN SOM ÄR SÅ...SÅ...SORLIG! Halv skrek han och pekade mot den svarta TV:n. Vi började asgarva så mycket så vi nästan välte staplarna. Lucy ramlade ner från Justins rygg och rullade ner på golvet...skrittande så hon grät. Den anställda gav Ryan värsta blicken och skickade ut oss från affären. Alla asgarvande. När vi lugnat ner oss så gick vi vidare mot Walmart där jag, Ryan, Justin och Lucy skulle göra vårat. Chaz hade vi änrat under tiden så han skulle skrika mitt i gallerian. Vilket han skulle göra glatt. Jag fatta ingen men kul skulle det bli!

 

Justin sprang ut vid kassorna och började dansa. Vi slog på filmkameran och filmade runt på alla folk som bara stirrade. När vi vinkade till oss Justin så hände något som jag var så glad att vi filmade. Han halkade på ett bananskal. Alla började asgarva igen, värre än för Ryan. Han halkade, på ett bananskal. Nu log både Christian och Lucy på golvet och skrattade. Chaz skrattade så mycket så han var tvungen at luta sig mot en låda med massa leksaker. Men när han lutade sig mot den så rullade den iväg så han ramlade ihop ner på golvet vilket också hamlade på film. lucy började grina ännu mer och skratta så hårt hon inte kom upp. Justin bärde upp henne och höll på att halka igen. Det tog ganska lång tid för oss att lugna ner ss den här gången. Men tillslut så gjorde vi det, dags för min grej. Det gick ganska fort men det gick inte lika bra, en anställd kom nästan på n gång så vi var tvungen att springa iväg. Vi gömde oss vid fruktavdelningen och satt där någon minut innan Lucy skulle göra sin grej. Vi hade igång filmkameran igen och gömde oss ännuengång, nu vid frukterna. Ganska nära utgången. lucy smög ut från en annan gång någon meter ifrån oss. Hon öppnade munnen men började asgarva istället. Hon tog sig samman och skrek så högt hon kunde. llt folk omkring såg förskräckt mot Lucy som nu sprang iväg från Ryan som jagade henne. Dom sprang ut från affären och vi sprang efter dom. När vi kom ut från affären väntade vi oss att se dom där. Men dom var ite där. Vi såg runt lite men hittade dom inte, dom var helt borta. Justin tog upp hans telefon och ringde Ryan. Iget svar, han ringde Lucy och nu så svarade hon.

- Var är ni?

- Men hur hann ni det?

- Jaja, vi kommer... sa han och la på

 

- Vad sa dom? frågade jag och reste mig från bänken där Chaz och jag satt.

- Dom är utanför någonstans sa dom, vi skulle komma och leta

- Låter inte som Ryan, sa Chaz

- Men det låter som Lucy, kom igen, sa Justin och började gå mot utgången.

Vi gick ut och började leta efter dom. Chaz gick och letade vid någon gränd, Christian och Justin bakom och jag vid kundvagnarna.

 

Lucys perspektiv

Vi hade gömt oss i en gränd utanför gallerian. Jag fick hålla utkik medan Ryan bara låg och skratatde lite längre in. Jag höll mig för skratt. Det här var så konstigt, jag hade liksom just gömt mig för mina vänner med en helt random person liksom, ok, han var Justins bästa vän som Chaz men jag hade aldrig träffat han. Det var lite roligt att se hur dom gick runt och letade efter oss. Jag såg hur Chaz kom nämre så jag vände mig om för att säga till Ryan. Då hände det...

 

Ryan hade stått bakom för att skrämma mig eller något annat, jag vände mig om då. Och ja...hans ansikte hade varigt ganska nära så det blev en lite kyss. Jag backade undan och såg förskräckt på Ryan. Han såg lika förskräckt på mig.

- Öh, det där var inte meningen! sa han och höjde händerna

- Samma här, men...

- Vi säger inget till Justin va? Det var ju inte meningen

- Nej, det var bara en olycka!

- Bra! Inget har ju hänt, inget hände. Ok?
- Inget...

- Ryan! där är ni! halv ropade Chaz i grnden, vi hoppade båda till högt och såg skrämt mot Chaz.
- Vad är det med er då?
- Inget...kom så går vi hem, sa jag och reste mig upp. Ryan kom strack efter mig, han gick bakom mig och pratade lite med Chaz. Jag såg Catlin och Christian...men inte Justin. jag stannade till lite och såg mig om. Helt plötsligt känner jag hur någon lyfter upp mig och håller för mina ögon.
- Justin! Om det är du så lägg av! skrek jag och sparkade lite med benen. Jag kände hur någon höll om mina ben och hur dom la ner mig i en, kundvagn och körde iväg.

Kommentarer
Postat av: Siis

Hahha.. Funny Episode. MEERR :´DD

2011-02-01 @ 17:33:27
URL: http://musicflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0