Eget inlägg

Ok, jag såg nu vilket FAIL jag hade gjort. James ska inte vara rödhårig! Jag ändrar lite och för er som undrar så kommer Ryan in en annan gång ;)

James och Harvey

Michael

Asså, nu kommer det svåra. Jag vet inte vem som ska vara Alex! Jag ser liksom mig honom framför mig men hur fan ska man hitta en bild på någon som inte finns sååå:

Alex
OK, um awkward för jag har iiingen aning om vem det är. Tog bara någon bild från WeHeartIt nu, får fan duga för allt blev bara konstigt nu... han är ju tydligen inte blond nu längre heller. Sååå... awkward :S

Aja, får fan duga. Dom andra, tänk er bara några typ långa *host* snygga killar som ni vill! haha

Kommentarer
Postat av: Fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712



Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-02-20 @ 00:06:50
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0