I Think I'm In Love - Del 16

- Jag...jag älskar dig!
- Jag älskar dig med Justin! sa jag.
Justin kom närmare mig och jag skakade om läpparna. Jag älskade han, Justin Bieber. Det trodde jag aldrig skulle hända.
Och våra läppar möttes blev allt svart...

Lucys perspektiv
O, det låter kanske galet. Men man kan ju älska någon på bara några veckor. Men det var inte grejen mella Justin och mig. Vi kände varran mer än folk som kännt varran i ett år gör.
Kyssen varade minst i fem minuter, när den väl var slut så såg vi förvånat på varandra.
- Öm så... sa Justin nervöst och log
- Hur? Öm, jag antar att...vi är tillsammans nu? sa jag och väntade på Justins reaktion. Han log och sa
- Äntligen...
- Har du? frågade jag och han nickade
- Oj öm. Hur länge då? frågade jag och han svarade enkelt
- Nästan sen första gången jag såg dig, eller. När jag lärde känna dig så. Jag vet bara att jag inte vet hur jag ska kunna förklara... sa han och strök bort några blöta hårstrån från min kind.
- Det är lugnt, men... hur sak vi kunna? Jag menar, sommarn varar inte förevigt. Du ska väl tillaka till Atlanta senare? sa jag. Justin såg förvånat på mig och sa
- Hur...visste du att jag bodde där om du inte är ett fan?
- Victoria... sa jag och log
Jag såg hur Justin började le
- Vad är det? Varför ler du så där? frågade jag och skrattade
- Vadå så där? frågade han och tog min hand. Jag såg på våra samman knutna fingrar och log jag med.
- Jag älskar dig, sa han och kysste mig igen

Jasmines perspektiv
Allt hade gått om jag tänkt, hon hade sett och som jag fattat så gillade hon honom och han gillade absolut henne.
Hon hade sett oss kyssas och sprungit, Justin efter. Förhoppningsfullt så hade dom berättat för varran. Det var enda vägen ut...
Dags för del två

Justins perspektiv
Jag var så lycklig just då, hon var min. Min flickvän. Vi gick hand i hand genom regnet hem till hennes pappa. Vi pratade om allt, som vi brukade göra. Men den här gången var det annorlunda. För nu så kunde jag säga hur mycket jag älskade henne, inte behöva hålla det inne.
Några kvarter från lägenheten så började hon att gå lite saktare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeraa!! :D

2010-12-30 @ 23:40:22
Postat av: Anonym

meeraa!! :D

2010-12-30 @ 23:40:34
Postat av: Anonym

meeraa!! :D

2010-12-30 @ 23:40:40
Postat av: Siis

MEERRRR (:

2010-12-31 @ 12:30:56
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Louise

Mera skitbra :)

2011-01-01 @ 22:03:42
URL: http://aanderssonlouisee.devote.se
Postat av: Clara

sämst uppdatering just nu ! ;)

2011-01-07 @ 11:59:28
URL: http://claran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0